Panimo HIMO
10026 ratings
Panimo HIMO
Pirkkala, Finland

Himo on panimo. Himo on K-Citymarket Pirkkalan sydämessä sykkivä, täysin itsenäinen pienpanimo, joka tekee olutta into. himolla. Panimo Himon lähtökohta on panna olutta lokaalin globaalisti, eli vaikka olemme 100-neliöinen käsityöläispaja hypermarketin olutosaston ikkunoiden takana, niin haluamme luoda ISOJA sekä kansainvälisiä makukokonaisuuksia olutmielisille – niin tölkkiin, pulloon, kegiin kuin growleriinkin. Kiitos Himon, KCM Pirkkala on Suomen ensimmäisiä maitokauppoja, jotka saavat myydä marketin seinien sisältä olutta ulos aina 12 prosenttiin asti. Juo HIMOSI.

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Syke
Syke
10 hours ago
3.7
Onpahan hyvä tällainen semi vahva imp. Suklainen ja tumma.

Post author: Syke
Syke
11 hours ago
3.2
Hyvä pilssi jossa on makua. Pikkasen rapsakkaampi saisi omaan makuun olla kuitenkin.

Post author: Oulun seutu
Oulun seutu
12 hours ago
3.4
Juotava olut, vaihtona saatu.

Post author: Servoouh
Servoouh
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti
13 hours ago
3.4

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Pirkkala
14 hours ago
3.8
Täytyy sanoa, että nyt on oikein onnistunut neipa. Erittäin pehmeä.

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Pirkkala
14 hours ago
3.6
En tiedä ketä tätä juodessa pitäis sormettaa, mutta hyvä olut on.

Post author: Lyde
Lyde
@ Social Burger Joint
16 hours ago
3.6
Bronx Classic 👌🏻

Post author: Naube
Naube
@ K-Citymarket Pirkkala
17 hours ago
2.8

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala
19 hours ago
3.3
Tölkitetty tällä viikolla. Erittäin tuoretta. 2.6.26 tölkitetty. Humalana perinteiset Mosse ja Amarillo. Vaahto on vähän iso kuplainen höttö mutta ok pysyvää silti. Väri on ihan tyylikäs kirkkaan keltainen ja aika samea. Värin perusteella humalaa on tuutattu kivasti. Tuoksussa on se Mosse ja Amarillo. Ananas, mango, sitrus, persikka, pieni minttu, havuisuutta, mentholia, greippi, ruohoisuutta paljon, vaniljaa. Ihan miellyttävä ja raikas. Maku on ihan miellyttävä ja tuoksun kaltainen. Kivasti greippistä peräkärryä. Löytyy menthol, minttu, greippi, havua, ananas, hedelmän kuorta, greipin kuorta, kuivaa kiwi hedelmää, persikkaa, kuiva aprikoosia. Aika kuiva ja katkeruutta niin että kuivattaa suuta. Aika sellainen luuhelmä edellä mennään jota menthol ja minttu raikastaa. Himo tyylin hyvin helppo ja juotava. Katkeroa unohtamatta. Ehkä vähän piippuun jääviä nämä omaan makuun silti on. Laatua mutta runkoa voisi olla aavistuksen enemmän. Tähän kyllä tuutattu ihan jees on humalaa. Hyvin kuiva Dry Nepa. Se syö aina runkoa vähän. Itse tykkään vähän kermaisemmasta rungosta. Pientä humalan poltteisuutta lämmetessään tulee ja mausteisuutta, pippurisuutta. Sellainen perus laadukas mutta ei mieleen jäävä. Himon mehut on vähän piippuun jääviä varman päälle tehtyjä. Itse kaipaisin itsensiivisempää otetta humalointiin. Loppupeleissä tämäkin on aika mauton. Omaan suuhun vaan liian piippuun jäävä. Sen takia pisteet vaan 3.3.