
Reviews

theLBB
@ Hapa Brewing3 days ago
4.0

Mika S
10 days ago
2.8

Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä11 days ago

3.3
En ehkä tiennyt mitä odottaa, brown ale on ihan tuttu kyllä mutta tämä kaatui kyllä lasiin varsin suolietemäisen värisenä ja ohutvaahtoisena.
Tuoksussa tuhkismaista paahdetta. Suutuntuma marjaisan hapokas.
Maultaan olut oli aluksi kummallinen sekasikiö, joka lämmetessään toi pikkuisen ulottuvuuksia lisää. Jotenkin tuli voimakkaasti mieleen Moose on the Loosen tuotteisto.
Vadelma tuo mainiota pirskahtelua myös jälkimakuun, nyt laktoosikaan ei tunnu liialta.

Vesku-70
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti1 month ago

3.7
Ens alkuun vadelma tulee esiin vahvasti mutta lopuks suuhun jää mukavan paahteinen aavistuksen mantelinen maku pyörimään

Vindos
@ K-Supermarket Postitalo1 month ago
3.6

Jampe
1 month ago
3.6

Willy
@ Yrjönkatu 102 months ago

3.4
Tosi hyvä omassa sarjassaan.

Jani loven
@ Yrjönkatu 102 months ago
3.6
Aaltonen J
2 months ago
2.6

Ville
@ Kievari Kahdet Kasvot2 months ago

4.2
Hyvä Brown Ale! Vähän mutakakkumainen.