
Reviews

Lauri E.J. H
@ K-Citymarket Pirkkala8 hours ago
2.9
Helppo lager

Jarkko I
@ Deli Baker's Lohja2 days ago

3.7

Kalmar
@ HIMO Panimomyymälä11 days ago

2.8
Sen verran on kirpeää ja hapokasta laakeriksi että piti oikein tarkistaa ettei ollut sour työnalla. Tämä cocktail ei ollut mua varten😎🍺👍

Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä17 days ago

2.9
Meksikolainen lager himolta seuraavana.
Väri kaunis, vaahtokukka maltillinen. Maku ja tuoksu hivenen tunkkaiset mutta menettelee. Onhan näitäkin parempia ollut..

Tommi M
@ K-Supermarket Ratina19 days ago

3.1
Suonissani virtaa kylliksi toksista heteroseksuaalisuutta, jotta tämä tölkki ei triggeröi tai juuri kiihota. Voisin ajatuksissani marssittaa legioonan vielä progressiivisempaa tölkkitaidetta, mutta minut todennäköisesti passitettaisiin joko mielisairaalaan tai vankimielisairaalaan niiden saattamisesta toteen. Itse olut kannen poliittisuudesta huolimatta on hyvää Himon laatua. Mehukas Amarillo maistuu ja juotavuus pysyy hyvänä vaikka kokonaisuus on maukas, maltainen ja runsas.
Syke
26 days ago
3.5
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, myös tämän olusen.
Hyvä Raikas mexikaani, ajatus tärkeä, maku tärkeämpi. 🌈

Mikko K
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä1 month ago

3.0

Edible
@ K-Market Vellamonkatu1 month ago

3.3
Kivan humalainen. Pehmeän makeahko, mutta raikas mallas. Varsin toimiva kokonaisuus.

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.1
Melko hapokasta. Pieni pettymys.

Sami V
@ K-Citymarket Nokia1 month ago
3.8
Hieman pilsmäinen tuoksu ja öljymäinen pinta jää kielelle.
Pientä hapokkuutta jää kielen päälle ja kepeä kaiken kaikkiaan.
Maissia laitettu mutta sitäkin sopivasti, ei ole makeutta liikaa tai humaloitu sopivasti ettei aja yli.
Oikein hyvä kilpailija tähän osastoon, ehkä yksi panimon parhaista tuotteista