Pridezilla 4.8%, Panimo HIMO, Finland
17 ratings
3.2
Pridezilla
4.8% Pale Lager

Reviews

Post author: Lauri E.J. H
Lauri E.J. H
@ K-Citymarket Pirkkala
8 hours ago
2.9
Helppo lager

Post author: Jarkko I
Jarkko I
@ Deli Baker's Lohja
2 days ago
Pridezilla, Finland
3.7

Post author: Kalmar
Kalmar
@ HIMO Panimomyymälä
11 days ago
Pridezilla, Finland
2.8
Sen verran on kirpeää ja hapokasta laakeriksi että piti oikein tarkistaa ettei ollut sour työnalla. Tämä cocktail ei ollut mua varten😎🍺👍

Post author: Jarno K
Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä
17 days ago
Pridezilla, Finland
2.9
Meksikolainen lager himolta seuraavana. Väri kaunis, vaahtokukka maltillinen. Maku ja tuoksu hivenen tunkkaiset mutta menettelee. Onhan näitäkin parempia ollut..

Post author: Tommi M
Tommi M
@ K-Supermarket Ratina
19 days ago
Pridezilla, Finland
3.1
Suonissani virtaa kylliksi toksista heteroseksuaalisuutta, jotta tämä tölkki ei triggeröi tai juuri kiihota. Voisin ajatuksissani marssittaa legioonan vielä progressiivisempaa tölkkitaidetta, mutta minut todennäköisesti passitettaisiin joko mielisairaalaan tai vankimielisairaalaan niiden saattamisesta toteen. Itse olut kannen poliittisuudesta huolimatta on hyvää Himon laatua. Mehukas Amarillo maistuu ja juotavuus pysyy hyvänä vaikka kokonaisuus on maukas, maltainen ja runsas.

Post author: Syke
Syke
26 days ago
3.5
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, myös tämän olusen. Hyvä Raikas mexikaani, ajatus tärkeä, maku tärkeämpi. 🌈

Post author: Mikko K
Mikko K
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä
1 month ago
Pridezilla, Finland
3.0

Post author: Edible
Edible
@ K-Market Vellamonkatu
1 month ago
Pridezilla, Finland
3.3
Kivan humalainen. Pehmeän makeahko, mutta raikas mallas. Varsin toimiva kokonaisuus.

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Pirkkala
1 month ago
Pridezilla, Finland
3.1
Melko hapokasta. Pieni pettymys.

Post author: Sami V
Sami V
@ K-Citymarket Nokia
1 month ago
3.8
Hieman pilsmäinen tuoksu ja öljymäinen pinta jää kielelle. Pientä hapokkuutta jää kielen päälle ja kepeä kaiken kaikkiaan. Maissia laitettu mutta sitäkin sopivasti, ei ole makeutta liikaa tai humaloitu sopivasti ettei aja yli. Oikein hyvä kilpailija tähän osastoon, ehkä yksi panimon parhaista tuotteista