
Hops:Tettnanger
Reviews

Lauri E.J. H
@ K-Citymarket Pirkkala11 hours ago
2.8
Lager on lager. Ihan ok, perusmallia

Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Pirkkala10 days ago

3.4
Tomi O
@ K-Citymarket Lappeenranta11 days ago

3.7
TommiK
@ HIMO Panimomyymälä16 days ago
3.3
Melko kirkas, nopeasti laskeva vaahto. Mieto tuoksu. Pehmeä suutuntuma
Mieto maltainen maku, joka paranee lämmetessä. Lyhyt jälkimaku.

Kalmar
@ HIMO Panimomyymälä20 days ago

3.7
Tämä on Tampellan historialle onnistunut huomion osoitus👍 Makua ja ryhtiä vaalealle helles laagerille kunnioitettavasti🍺👍

Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä24 days ago

3.1
Tiukkaa on mestareilla, parempi ottaa kepeämpi helles lasiin.
Taitaa Himo nousta tällä taas omien panimoiden numeraaliseen kärkeen. Olut on semisamea, vaalean kultainen. Vaahtokukka on tosi köykäinen.
Tuoksussa on vaaleaa leipää, ruohoa, hiivaakin. Suutuntumassa on kiva poreilu.
Maku on maltainen, alkuun hieman outo voikukkamaisuus mutta lämmetessä pehmenee kivasti. Ihan jees kokonaisuus, mutta ei tarpeeksi erikoinen.

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.4
Tämä on kunnollista lageria.

Lauri
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

4.1
Kauniin viljaisen rusehtavan kullankeltaista ja täysin kirkasta. Vähäinen ja pienikuplainen.
Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makean maltainen, mukavan viljaisa ja kuivakan keksinen, makean hunajainen, vihreän ruohoinen ja kepeän hedelmäinen.
Maku maukkaan ja makean pilsner-maltainen, mukavan ja kuivakan viljainen ja keksinen, kepeän hunajainen ja hedelmäinen, vihreän ruohoinen sekä selkeähkön humalaisen katkera ja rapsakka.
Oikein hyvät, simppelit ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja hiilihappoinen.
Maukas, laadukas, miellyttävän viljaisa ja mukavasti juotava lager.

Poukonen
2 months ago

3.8
Nyt oli hyvä vaalea🍻
RikuVihreävuori
2 months ago
2.0