Tampella 10 5.5%, Panimo HIMO, Finland
11 ratings
3.4
Tampella 10
5.5% Dortmunder / Helles
Hops:Tettnanger

Reviews

Post author: Lauri E.J. H
Lauri E.J. H
@ K-Citymarket Pirkkala
11 hours ago
2.8
Lager on lager. Ihan ok, perusmallia

Post author: Suinulan Sieppo
Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Pirkkala
10 days ago
Tampella 10, Finland
3.4

Post author: Tomi O
Tomi O
@ K-Citymarket Lappeenranta
11 days ago
Tampella 10, Finland
3.7

Post author: TommiK
TommiK
@ HIMO Panimomyymälä
16 days ago
3.3
Melko kirkas, nopeasti laskeva vaahto. Mieto tuoksu. Pehmeä suutuntuma Mieto maltainen maku, joka paranee lämmetessä. Lyhyt jälkimaku.

Post author: Kalmar
Kalmar
@ HIMO Panimomyymälä
20 days ago
Tampella 10, Finland
3.7
Tämä on Tampellan historialle onnistunut huomion osoitus👍 Makua ja ryhtiä vaalealle helles laagerille kunnioitettavasti🍺👍

Post author: Jarno K
Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä
24 days ago
Tampella 10, Finland
3.1
Tiukkaa on mestareilla, parempi ottaa kepeämpi helles lasiin. Taitaa Himo nousta tällä taas omien panimoiden numeraaliseen kärkeen. Olut on semisamea, vaalean kultainen. Vaahtokukka on tosi köykäinen. Tuoksussa on vaaleaa leipää, ruohoa, hiivaakin. Suutuntumassa on kiva poreilu. Maku on maltainen, alkuun hieman outo voikukkamaisuus mutta lämmetessä pehmenee kivasti. Ihan jees kokonaisuus, mutta ei tarpeeksi erikoinen.

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Pirkkala
1 month ago
Tampella 10, Finland
3.4
Tämä on kunnollista lageria.

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Pirkkala
1 month ago
Tampella 10, Finland
4.1
Kauniin viljaisen rusehtavan kullankeltaista ja täysin kirkasta. Vähäinen ja pienikuplainen. Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makean maltainen, mukavan viljaisa ja kuivakan keksinen, makean hunajainen, vihreän ruohoinen ja kepeän hedelmäinen. Maku maukkaan ja makean pilsner-maltainen, mukavan ja kuivakan viljainen ja keksinen, kepeän hunajainen ja hedelmäinen, vihreän ruohoinen sekä selkeähkön humalaisen katkera ja rapsakka. Oikein hyvät, simppelit ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja hiilihappoinen. Maukas, laadukas, miellyttävän viljaisa ja mukavasti juotava lager.

Post author: Poukonen
Poukonen
2 months ago
Tampella 10, Finland
3.8
Nyt oli hyvä vaalea🍻

Post author: RikuVihreävuori
RikuVihreävuori
2 months ago
2.0