Kateus 8.0%, Panimo HIMO, Finland
25 ratings
3.7
Kateus
8.0% New England DIPA / Hazy Imperial IPA
Hops:Ella, Mosaic, Nelson Sauvin

Reviews

Post author: Lauri E.J. H
Lauri E.J. H
@ K-Supermarket Pirkanpoika
6 hours ago
3.7
Katkeransuloinen.

Post author: Kuivasto
Kuivasto
@ Panimo Himo
3 days ago
4.0
Raikas, tasapainoinen ja helposti juotava hedelmämehu ilman katkeroa. Alko hyvin peitossa. Hyvä tasottelu juoma.

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ HIMO Panimomyymälä
6 days ago
Kateus, Finland
3.8
Hienon värinen. Tuoksussa kunnon humalointi. Hedelmäinen ja jonkin verran tuhtikin, mutta kaipaan hieman runsaampaa makumaailmaa. Hopburn vaivaa vähän.

Post author: Tuska
Tuska
@ Harry's Old English Pub
7 days ago
Kateus, Finland
3.7

Post author: Atte I
Atte I
@ K-Market Tullintori
8 days ago
3.8
Reilusti vaahtoava, vaalean keltainen ja samea. Sitruksisen tuoksu ja sama jatkuu maussa. Aavistus hedelmäisyyttä ja katkerot nousee myös kivasti esiin. Ihan menevä, mutta ei mikään mieleenpainuva.

Post author: Tumu81
Tumu81
11 days ago
3.5

Post author: Nieminen K
Nieminen K
@ K-Supermarket Tripla
11 days ago
3.5
Ihmeen valjuksi ja kepeäksi tämä jää vaikka on 8 volttinen. Helposti juotava ja aavistuksen hedelmäinen, mutta kyllä tähän enemmän makua ja lämpöä kaipaisi.

Post author: Saka
Saka
@ K-Citymarket Karisma Lahti
22 days ago
Kateus, Finland
3.7
Pehmeä hedelmäinen pikku valkkari…

Post author: SahaMattiJukari
SahaMattiJukari
@ Deli Baker's Lohja
1 month ago
Kateus, Finland
3.8
Onpahan erikoinen NEDIPA.. Suhteellisen kevyt,joskin erittäin hapokas. Kuivakka,banaania, ananasta,greippiä. Alkoholin aistii,muttei juurikaan maista, sanoisin erittäin petolliseksi olueksi. Kokonaisuus on erikoinen,kevyt,hapokas,helposti juotava,kuitenkin voltteja 8. Rehellisesti sanottuna kaipaisin ns. mehustelu olutta näissä vahvuuksissa joten 3.8 on aikalailla maksimi.

Post author: Musti77
Musti77
1 month ago
3.7