
Hops:Ella, Mosaic, Nelson Sauvin
Reviews

Lauri E.J. H
@ K-Supermarket Pirkanpoika6 hours ago
3.7
Katkeransuloinen.

Kuivasto
@ Panimo Himo3 days ago
4.0
Raikas, tasapainoinen ja helposti juotava hedelmämehu ilman katkeroa. Alko hyvin peitossa. Hyvä tasottelu juoma.

Ihoden kaljakeisari
@ HIMO Panimomyymälä6 days ago

3.8
Hienon värinen.
Tuoksussa kunnon humalointi. Hedelmäinen ja jonkin verran tuhtikin, mutta kaipaan hieman runsaampaa makumaailmaa. Hopburn vaivaa vähän.

Tuska
@ Harry's Old English Pub7 days ago

3.7

Atte I
@ K-Market Tullintori8 days ago
3.8
Reilusti vaahtoava, vaalean keltainen ja samea. Sitruksisen tuoksu ja sama jatkuu maussa. Aavistus hedelmäisyyttä ja katkerot nousee myös kivasti esiin. Ihan menevä, mutta ei mikään mieleenpainuva.

Tumu81
11 days ago
3.5
Nieminen K
@ K-Supermarket Tripla11 days ago
3.5
Ihmeen valjuksi ja kepeäksi tämä jää vaikka on 8 volttinen. Helposti juotava ja aavistuksen hedelmäinen, mutta kyllä tähän enemmän makua ja lämpöä kaipaisi.

Saka
@ K-Citymarket Karisma Lahti22 days ago

3.7
Pehmeä hedelmäinen pikku valkkari…

SahaMattiJukari
@ Deli Baker's Lohja1 month ago

3.8
Onpahan erikoinen NEDIPA..
Suhteellisen kevyt,joskin erittäin hapokas.
Kuivakka,banaania, ananasta,greippiä.
Alkoholin aistii,muttei juurikaan maista, sanoisin erittäin petolliseksi olueksi.
Kokonaisuus on erikoinen,kevyt,hapokas,helposti juotava,kuitenkin voltteja 8.
Rehellisesti sanottuna kaipaisin ns. mehustelu olutta näissä vahvuuksissa joten 3.8 on aikalailla maksimi.

Musti77
1 month ago
3.7