
Hops:Mosaic
Reviews
Syke
18 days ago
3.7
Onpahan hyvä tällainen semi vahva imp.
Suklainen ja tumma.
Oulun seutu
@ HIMO Panimomyymälä23 days ago
3.9
Mukavan pehmeä maku, käyttö ajan loppupäässä (toukokuun 31 käytetty) pe 6/26.
Alko ei maistu läpi.
Menisi useampikin jos jostakin vielä saisi, ostettu aikoinaan panimolta.

makustelu.fi
@ HIMO Panimomyymälä1 month ago
3.8

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo3 months ago

4.0
Suklainen ja pehmeä. Oikein hyvä imppi.

Hemuli
@ K-Citymarket Pirkkala6 months ago
3.1
Oikein hyvä stout
Heikki M
6 months ago
3.7

Hessu V
7 months ago
3.5
Markus P
@ Alko Nokia7 months ago
3.0

Saka
@ Tirra8 months ago

3.0
Lt

Ville K
@ Ravintola Torvi8 months ago

3.8