
Hops:Cashmere
Reviews

Atte I
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo10 days ago
4.2
Sitruksella höystetty aprikoosin tai mangon tuoksu. Hedelmäinen maku, joka taittuu nopeasti sitrukseen ja katkeroon. Aavistus kookosta mukana. Maukas ja runsas arominen.
Antza
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä11 days ago

3.0
Lasiin kaatuu utuisen samea, vaalean keltainen olut. Ulkonäkö tuo mieleen ananaslimonadin.
Maku hedelmäinen. Mukana niin eksoottista hedelmää kuin sitrusta mutta vetisyyttä aika ikävästi.
Jälkimaku selvästi kuivempi ja vähän kirpeä. Kovin on ohutta kokonaisuutena.
Aika kaukana ollaan taas siitä mitä itse ajattelen NEIPAn olevan. Helposti juotava, hedelmäinen olut.
Feline B
@ Tuoppi14 days ago
4.0

Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä17 days ago

3.8
Sateisen lauantain eka maistelu on Himon NEIPA. Väriltään olut on ananasmehumaisen kellertävä ja samea. Alkuun vaahtokukka kuohahtelee reippaana, lisäkaadot pysyvät rauhallisempina.
Tuoksussa on reilusti kypsää hedelmää. Suutuntumassa on mainio, jopa voimakas pore.
Maku on muikean katkeroinen, hedelmäisen täyteläinen. Jälkimaku viipyilee kivan katkerana pitkään.

Salla
19 days ago
3.7

Ihoden kaljakeisari
@ HIMO Panimomyymälä19 days ago

3.3
Hieman kirpsakampi neipa. Reippaan hapokas. Hedelmäisyyttä on, mutta on hieman turhan hyökkäävä.

Sammy Cornet
@ K-Supermarket Tripla20 days ago

3.5
EetuS
24 days ago

3.5
Etelämäki O
@ Rattoria Ryyti24 days ago
3.4

Juho
26 days ago
4.0