
Hops:Nectaron, Pacific Sunrise
Reviews

Lauri E.J. H
@ K-Citymarket Pirkkala10 hours ago
3.4
Perusvarmaa Pale Ale osastoa

WilleW
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä3 days ago

3.5
Trooppisen kivihedelmäinen mutta aavistuksen liian laiha runko.

Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Pirkkala5 days ago

3.6

Janne O
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio9 days ago
4.0

Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä12 days ago

3.8
Kisat käyntiin, sen kunniaksi pitää tietenkin maistella yksi olut! Matkustus NEPA Himolta, ollapa nyt Mexico Cityssä 🇲🇽 🇿🇦 ⚽️
Väriltään olut on kauniin hailakankellertävä. Vaahtoa ei reippaalla kaadollakaan tule.
Tuoksussa on varsin mainiot sitruksiset humalat. Suutuntuma on pirskahtelevan poreileva.
Maultaan olut on varsin hedelmäinen, sitruksinen, hieman havuinenkin. Jälkimaku sopivan katkeroinen. Oikein kiva startti sa Meksikollekin avausmaali, ¡Viva México! 💪🏼

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio14 days ago

4.2
Uusintamaistoon tölkistä (canned 03/2026):
Syvän ja maitomaisen vaaleankeltaista ja sameaa. Runsahko ja pienikuplainen vaahto. Kaunis olut!
Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, passionhedelmää, aprikoosia), runsaan, kirpakan ja hieman käyneen sitruksinen, vihreän lehtinen sekä kepeän vaalean maltainen ja vehnäisen viljainen.
Maku runsahkon, maukkaan, makeahkon ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, guavaa, passionhedelmää), runsaan, kirpakan, kitkerähkön ja hieman käyneen sitruksinen, vihreän lehtinen, kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä selkeän humalaisen katkera.
Oikein hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja runsahkon hiilihappoinen.
Edelleen erittäinkin maukas, runsaan ja raikkaan hedelmäinen ja sitruksinen sekä oikein mukavasti juotava NEIPA, vaikka paras raikkaus onkin jo kaikonnut.
Tässä kunnossa 4.1

Asiik Isamove
16 days ago

3.2
Vaalianhailakka samia ananaksen väri.
Tropiikin hedelmäinen ja ihan mukava.
Pistävät loppusakat jätin kyllä tölkkihin.
TommiK
@ HIMO Panimomyymälä17 days ago
3.5
Vaaleankeltainen, samea. Greippinen, kuiva suutuntuma. Kuiva jälkimaku. Ihan ok.

Tuomo S
@ K-Citymarket Pirkkala18 days ago

3.8
Raikas, hedelmäinen ja rapsakka.
Fresh, fruity and crisp.
Betoni
23 days ago
3.9