Matkustus 5.5%, Panimo HIMO, Finland
30 ratings
3.5
Matkustus
5.5% Pale Ale - New England
Hops:Nectaron, Pacific Sunrise

Reviews

Post author: Lauri E.J. H
Lauri E.J. H
@ K-Citymarket Pirkkala
10 hours ago
3.4
Perusvarmaa Pale Ale osastoa

Post author: WilleW
WilleW
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
3 days ago
Matkustus, Finland
3.5
Trooppisen kivihedelmäinen mutta aavistuksen liian laiha runko.

Post author: Suinulan Sieppo
Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Pirkkala
5 days ago
Matkustus, Finland
3.6

Post author: Janne O
Janne O
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
9 days ago
4.0

Post author: Jarno K
Jarno K
@ HIMO Panimomyymälä
12 days ago
Matkustus, Finland
3.8
Kisat käyntiin, sen kunniaksi pitää tietenkin maistella yksi olut! Matkustus NEPA Himolta, ollapa nyt Mexico Cityssä 🇲🇽 🇿🇦 ⚽️ Väriltään olut on kauniin hailakankellertävä. Vaahtoa ei reippaalla kaadollakaan tule. Tuoksussa on varsin mainiot sitruksiset humalat. Suutuntuma on pirskahtelevan poreileva. Maultaan olut on varsin hedelmäinen, sitruksinen, hieman havuinenkin. Jälkimaku sopivan katkeroinen. Oikein kiva startti sa Meksikollekin avausmaali, ¡Viva México! 💪🏼

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
14 days ago
Matkustus, Finland
4.2
Uusintamaistoon tölkistä (canned 03/2026): Syvän ja maitomaisen vaaleankeltaista ja sameaa. Runsahko ja pienikuplainen vaahto. Kaunis olut! Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makeahkon trooppisen hedelmäinen (ananasta, passionhedelmää, aprikoosia), runsaan, kirpakan ja hieman käyneen sitruksinen, vihreän lehtinen sekä kepeän vaalean maltainen ja vehnäisen viljainen. Maku runsahkon, maukkaan, makeahkon ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, guavaa, passionhedelmää), runsaan, kirpakan, kitkerähkön ja hieman käyneen sitruksinen, vihreän lehtinen, kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä selkeän humalaisen katkera. Oikein hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja runsahkon hiilihappoinen. Edelleen erittäinkin maukas, runsaan ja raikkaan hedelmäinen ja sitruksinen sekä oikein mukavasti juotava NEIPA, vaikka paras raikkaus onkin jo kaikonnut. Tässä kunnossa 4.1

Post author: Asiik Isamove
Asiik Isamove
16 days ago
Matkustus, Finland
3.2
Vaalianhailakka samia ananaksen väri. Tropiikin hedelmäinen ja ihan mukava. Pistävät loppusakat jätin kyllä tölkkihin.

Post author: TommiK
TommiK
@ HIMO Panimomyymälä
17 days ago
3.5
Vaaleankeltainen, samea. Greippinen, kuiva suutuntuma. Kuiva jälkimaku. Ihan ok.

Post author: Tuomo S
Tuomo S
@ K-Citymarket Pirkkala
18 days ago
Matkustus, Finland
3.8
Raikas, hedelmäinen ja rapsakka. Fresh, fruity and crisp.

Post author: Betoni
Betoni
23 days ago
3.9