Ultraposessoitu 5.5%, Panimo HIMO, Finland
29 ratings
3.3
Ultraposessoitu
5.5% Pilsner
Hops:Moutere, Vic Secret

Reviews

Post author: Alqimus
Alqimus
4 days ago
1.0

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
14 days ago
Ultraposessoitu, Finland
3.8
Kirkkaan ananastamehuisen vaaleankeltaista ja sameaa. Runsahko ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, makeahkon ja raikkaan trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia), kirpakan sitruksinen, vihreän ruohoinen, tunkkaisen tallimainen sekä kepeän pilsner-maltainen. Maku runsahkon, makeahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa, passionhedelmää), kirpakan ja kitkerähkön sitruksinen, vihreän lehtinen ja ruohoinen, tunkkaisen tallimainen, runsahkon, makeahkon ja kuivakan pilsner-maltainen sekä selkeän humalaisen katkera, rapsakka ja poltteinen. Osin oikeinkin hyvät, muttei kovinkaan tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kuivakka ja hiilihappoinen. Osin oikeinkin maukas, miellyttävästi humaloitu ja monivivahteinen, muttei täysin tasapainoinen ja mukavasti juotavissa oleva pils. Pilsin tunkkainen mallaspohja iskee ikävästi kohti muuten raikasta humalointia. Muuten hyvä olut.

Post author: Naube
Naube
@ K-Citymarket Pirkkala
18 days ago
2.8

Post author: Ihoden kaljakeisari
Ihoden kaljakeisari
@ HIMO Panimomyymälä
25 days ago
Ultraposessoitu, Finland
2.8
Kuiva ja hyökkäävä. Pieni sitruksisuus taustalla. Kaipaisin enemmän raikkautta. Tämä on tosi katkera.

Post author: Syke
Syke
26 days ago
3.5
No nyt on panimomestari pannu sellasen tuotteen, että tällänen harrastelija menee sekaisin. Ipalta tämä maistuu, joskin kuivalta ja vähän rapsakkaalta, niinkun pilssi kuuluukin. Hyvä suoritus, kai?

Post author: Jukka K
Jukka K
1 month ago
3.3
Maukas ja kitkerä

Post author: kaljap
kaljap
@ K-Market Tullintori
2 months ago
Ultraposessoitu, Finland
2.1
Käsittämättömän katkera pilssiksi

Post author: G-hamaa
G-hamaa
@ K-Citymarket Pirkkala
2 months ago
3.6
Pidän. Mutta tämän olisi voinut myydä minulle kuivahkona IPAna.

Post author: Otso K
Otso K
@ K-Market Ylikylä
2 months ago
Ultraposessoitu, Finland
3.3
Sameahko, keltainen väri ja innokas vaahto. Tuoksussa on mukavaa marjaisuutta ja rypäleisyyttä. Maku on yksinkertainen sekä suoraviivainen. Vahvasti humaloitu ja kuiva. Kepeää mallaspohjaa ja keksisyyttä, vaaleaa rypäleisyyttä ja pihayrttisyyttä. Sitruksen happamuus ja puinen tylppä kuivuus. Enemmän IPAmaisia, kuin Pilsnermäisiä piirteitä Miinusta tulee pienestä tunkkaisuudesta ja hiivaisuudesta. Ainakaan näin 20.1. tölkitettynä ei maistu tuoreelta. Kuitenkin ihan hyvä saunaolut ja tämmöinen IPL-tyyppinen ratkaisu.

Post author: Buzz Lightyear
Buzz Lightyear
3 months ago
Ultraposessoitu, Finland
3.9
Oliko tämä pils? Katkeroa ja hetelmää iskee alkuun, Ipat tulee mieleen, kun hieman matkustelee niin pilssiäkin löydän jälkikäteen(…makuun)