
Hops:Moutere, Vic Secret
Reviews

Alqimus
4 days ago
1.0

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio14 days ago

3.8
Kirkkaan ananastamehuisen vaaleankeltaista ja sameaa. Runsahko ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, makeahkon ja raikkaan trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia), kirpakan sitruksinen, vihreän ruohoinen, tunkkaisen tallimainen sekä kepeän pilsner-maltainen.
Maku runsahkon, makeahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, mangoa, passionhedelmää), kirpakan ja kitkerähkön sitruksinen, vihreän lehtinen ja ruohoinen, tunkkaisen tallimainen, runsahkon, makeahkon ja kuivakan pilsner-maltainen sekä selkeän humalaisen katkera, rapsakka ja poltteinen.
Osin oikeinkin hyvät, muttei kovinkaan tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kuivakka ja hiilihappoinen.
Osin oikeinkin maukas, miellyttävästi humaloitu ja monivivahteinen, muttei täysin tasapainoinen ja mukavasti juotavissa oleva pils. Pilsin tunkkainen mallaspohja iskee ikävästi kohti muuten raikasta humalointia. Muuten hyvä olut.

Naube
@ K-Citymarket Pirkkala18 days ago
2.8

Ihoden kaljakeisari
@ HIMO Panimomyymälä25 days ago

2.8
Kuiva ja hyökkäävä. Pieni sitruksisuus taustalla. Kaipaisin enemmän raikkautta. Tämä on tosi katkera.
Syke
26 days ago
3.5
No nyt on panimomestari pannu sellasen tuotteen, että tällänen harrastelija menee sekaisin.
Ipalta tämä maistuu, joskin kuivalta ja vähän rapsakkaalta, niinkun pilssi kuuluukin.
Hyvä suoritus, kai?

Jukka K
1 month ago
3.3
Maukas ja kitkerä

kaljap
@ K-Market Tullintori2 months ago

2.1
Käsittämättömän katkera pilssiksi

G-hamaa
@ K-Citymarket Pirkkala2 months ago
3.6
Pidän. Mutta tämän olisi voinut myydä minulle kuivahkona IPAna.

Otso K
@ K-Market Ylikylä2 months ago

3.3
Sameahko, keltainen väri ja innokas vaahto.
Tuoksussa on mukavaa marjaisuutta ja rypäleisyyttä. Maku on yksinkertainen sekä suoraviivainen.
Vahvasti humaloitu ja kuiva. Kepeää mallaspohjaa ja keksisyyttä, vaaleaa rypäleisyyttä ja pihayrttisyyttä. Sitruksen happamuus ja puinen tylppä kuivuus. Enemmän IPAmaisia, kuin Pilsnermäisiä piirteitä
Miinusta tulee pienestä tunkkaisuudesta ja hiivaisuudesta. Ainakaan näin 20.1. tölkitettynä ei maistu tuoreelta. Kuitenkin ihan hyvä saunaolut ja tämmöinen IPL-tyyppinen ratkaisu.
Buzz Lightyear
3 months ago

3.9
Oliko tämä pils? Katkeroa ja hetelmää iskee alkuun, Ipat tulee mieleen, kun hieman matkustelee niin pilssiäkin löydän jälkikäteen(…makuun)