
1732 ratings
Brasserie Cantillon
Anderlecht, Belgium
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

WakaWazoo
6 days ago
4.0
Assemblage de 6 mois et 2 ans.
Bien acide c'est très bon & fruité

Nikke
@ Pühaste Taproom Tallinn8 days ago
4.4
Lasiinkaatuu rubiininpunaista olutta noin puolensormen paksuisella pienikuplaisella sekä eloisalla ja nopealla vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Punaistamarjaisuutta,funkya,tallisuutta,
punaviiniä,tammea,kompleksisuutta,
aavistus mausteisuutta sekä tammisuutta.
Maunpuolelta:
Punaherukka,punaistamarjaisuutta,
rypäleisyyttä,punaviiniä,
tallisuutta/funkya,villihiivaa tammisuutta,kompleksisuutta,
happamuutta,kevyesti mausteisuutta sekä etikkaa.
Suutuntuma/runko:
Puhdas,hiilihappoinen,kevyesti hapan, monipuolinen sekä tasapainoinen.
About: kevyt/kevyt +
Yleistäjorinaa/viba:
Todella laadukasta sekä hienoa lambickia. Hyvin toimii vanhempi lambic ja rypälemäski yhteen.
Tälle oli isot odotukset eikä kyllä pettänyt niitä vaatii kyllä malttia myös.

Kai P
@ Stadin Panimobaari13 days ago
4.1
Vuoden '23 tavaraa hanasta. Raikasta, viinirypäleistä, pirskahtavaa, hapanta, ihanaa. Nuoruuteni savotta vuosituhannen lopun Brysselissä nousee mieleen... *huokaus*

Sahti-Kaisa
@ Stadin Panimobaari14 days ago
3.0
Hapokkuus ja happamuus menevät kaiken ohi ja yli. Haasteellinen on!

V1lle
@ Olutravintola Konttori15 days ago
3.8
Hapanta on. Oikein hyvää

Jnila
@ Olutravintola Konttori28 days ago
3.8
Ukolta maistoin
Aika mieto kaikinpuolin,
Mehumainen, raikas, smoooooth. Maltillinen happamuus ja pore
Raphaèle L
1 month ago
3.5
Un délicieux goût cerise.












