
2100 ratings
Duckpond Brewing
Sweden
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

KallioUG
@ Harry's Old English Pub16 hours ago
4.0
Vahvaa marjaa ja vaniljaa.

Teemu A
@ Joutsen2 days ago
4.0
Mustaherukka ja vanilja. On hyvä.

Jnila
9 days ago
4.0
Aiva ku ois itte tehny pirtelöö. Vaniljajäätelöö jopa ehkä eikä vaan vaniljasokeria. Mustaherukka ja mustikka. Joku knööli banaania mukaa tekstuuriks, mut täs ei o maussa.
Ukko sano et ei huomaa imperialiks tai goseks, oon eri mieltä. Silmälasit hikoaa nenältä.
Marjaisuus on lähes kuoret kosketeltavaa, melkee tekee mieli iteki tehdä se kielellä flatkutusmaiskutus.. mutta koska se on hulluuden partaalle raivostuttavaa ni en sitä tee.
Tahmaa. En hetkee ole näistä välittäny, mutta marja on nyt niin autenttinen tässä pirtelössä ja vielä tuo kesällä kaivattu ripaus suolaa päälle ni avot.

Lucalja
@ Mikkeller Stockholm15 days ago
2.9
Hyvä, inkiväärinen.

Lagerlahna
@ Mikkeller Stockholm15 days ago
4.0
Tää oli tosi hyvä gose siihen asti, kun huomas tililtä, että tää 0.33l olut makso 20€

Lucalja
@ Mikkeller Stockholm15 days ago
3.0
Oikein hyvä, piti juoda nopeasti että ehdittäisiin laivaan. Erittäin kirpsakka. Vittu, laskin arviointia kun muistin että tää 0.33 oli 20e. Ei pystynyt tässä keississä validoimaan hintaa mitenkään.

Lasis
@ Harry's16 days ago
3.8
Sameaa marjamehua. Pinkki vaahto. Tuoksu vaniljaa. Maku mustaherukkaa, vadelmaa, vaniljaa ja suolaisuutta. Hyvä olut.










