Duckpond Brewing
2100 ratings
Duckpond Brewing
Sweden


Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: KallioUG
KallioUG
@ Harry's Old English Pub
16 hours ago
4.0
Vahvaa marjaa ja vaniljaa.

Post author: Teemu A
Teemu A
@ Joutsen
2 days ago
4.0
Mustaherukka ja vanilja. On hyvä.

Post author: Jnila
Jnila
9 days ago
4.0
Aiva ku ois itte tehny pirtelöö. Vaniljajäätelöö jopa ehkä eikä vaan vaniljasokeria. Mustaherukka ja mustikka. Joku knööli banaania mukaa tekstuuriks, mut täs ei o maussa. Ukko sano et ei huomaa imperialiks tai goseks, oon eri mieltä. Silmälasit hikoaa nenältä. Marjaisuus on lähes kuoret kosketeltavaa, melkee tekee mieli iteki tehdä se kielellä flatkutusmaiskutus.. mutta koska se on hulluuden partaalle raivostuttavaa ni en sitä tee. Tahmaa. En hetkee ole näistä välittäny, mutta marja on nyt niin autenttinen tässä pirtelössä ja vielä tuo kesällä kaivattu ripaus suolaa päälle ni avot.

Post author: Lucalja
Lucalja
@ Mikkeller Stockholm
15 days ago
2.9
Hyvä, inkiväärinen.

Post author: Lagerlahna
Lagerlahna
@ Mikkeller Stockholm
15 days ago
4.0
Tää oli tosi hyvä gose siihen asti, kun huomas tililtä, että tää 0.33l olut makso 20€

Post author: Lucalja
Lucalja
@ Mikkeller Stockholm
15 days ago
3.0
Oikein hyvä, piti juoda nopeasti että ehdittäisiin laivaan. Erittäin kirpsakka. Vittu, laskin arviointia kun muistin että tää 0.33 oli 20e. Ei pystynyt tässä keississä validoimaan hintaa mitenkään.

Post author: Lasis
Lasis
@ Harry's
16 days ago
3.8
Sameaa marjamehua. Pinkki vaahto. Tuoksu vaniljaa. Maku mustaherukkaa, vadelmaa, vaniljaa ja suolaisuutta. Hyvä olut.