
Reviews

Lasis
@ Harry's29 days ago

3.8
Sameaa marjamehua. Pinkki vaahto. Tuoksu vaniljaa. Maku mustaherukkaa, vadelmaa, vaniljaa ja suolaisuutta. Hyvä olut.
Teemu V
8 months ago
3.4

Miika
@ Pien Shop & Bar8 months ago

2.8

Tuska
@ Olutravintola Konttori9 months ago

4.1
Oli viimeisen päälle mummonmehu

Roywenk
10 months ago
4.0
Alldeles för stark gose, men ack så god!!