
8977 ratings
Lidl Suomi
Finland
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews
Joona M
@ Lidl Kerava2 days ago
2.7
Grillaus juomana.
Testaan tasterista mutta juon pullosta.
Väriltään kirkas ja kuoharimainen.
Vähän vaahtosi pienikuplaista vaahtoa.
Tuoksultaan sitruksinen astianpesuaine ja kevyt vaalea lager.
Maultaan limemäinen mutta astianpesuaineinen.
Suutuntuma on kevyt ja kirkas ja helposti juotava.
Maussa selkeä mexicolais tyylinen lager.
Ei ole aidon limen makuinen.
Ihan hyvä olut ja toimii näin grillatessa.
Kaikenkaikkiaan hyvää ja halpaa kesäolutta.
Jatkoon näissä merkeissä.
Sebu G
@ Lidl Pietarsaari2 days ago
3.0

Marko K
5 days ago
2.2
Melko mieto maku, omenainen kyllä, eikä liian makea

Petri L
@ Lidl Nummela5 days ago
3.0
Hyvää juotavaa ei liian makea lonkero on raikasta. 🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺
Almost alcoholic
6 days ago
3.1
🎼Tästä se lähtee,lähtee….
Tästä se lähtee, lähtee…
Eikä loppua näy🎼









