
Reviews

RoadZombie
7 days ago
3.5

Arzca
19 days ago
2.2

KarskiJarski
22 days ago
3.5

Tomi V
@ Lidl Hätilä28 days ago

3.2
Aivan hyvää.
Jussi J
@ Lidl Myllymäki1 month ago

4.5
Onhan se nyt vaan hyvää. Parempaa ku muutaman kilpailijan vastaava.

Heidaam
@ Lidl, Kivihaka Vaasa2 months ago
3.8

Konno
@ K-Citymarket Raahe2 months ago
2.7

Willy
@ Lidl Itätulli Pori3 months ago

2.8
Lajissaan ihan ok.

Niki
3 months ago

3.0
Makeahko ja hieman vetinen tapaus. Näin varsinkin kun maistelee alkuperäistä samalla. Tuoksu on erilainen alkuperäiseen. Ananas mukavasti tulee jälkimakuihin kun loppumaku viivyttelee suussa. Kylmänä oikein kelpo juotava aurinkoisella säällä 🌞

Hoocee
@ Lidl Riihimäki3 months ago

2.2
Ei nyt ihan aidolle vedä vertoja mutta han hyvä!