
Reviews

Niipperin sheriffi
20 hours ago

2.5
Ihan ok inkivääri kalja. Ei maistu omaan makuuni nii paljoa.
kia
7 days ago
3.2
Sebu G
@ Lidl Pietarsaari11 days ago
2.4

Osku
@ Lidl Palokka18 days ago

1.5
Ei kyllä ittelle uppoa juuri tämä inkivääriolut ainakaan. Liian inkiväärinen ja pahanmakuinen. Mutemanin inkivääriolut tämän kategorian suosikki.

isoelias
@ Lidl Nöykkiö20 days ago

3.0

Kooppi
20 days ago

2.0
Ei maistu yhtään miltään. Tosin flunssa voi vaikuttaa. Vaikea arvioida.

Teddy’s Beer
@ Lidl Palokka22 days ago

2.0
Hyvin maistui inkivääri mistä plussaa mutta lopputulos ei miellyttänyt. Ehkä ensimmäinen ja viimeinen inkivääri olut.
Tviha
28 days ago
2.0
Ei oikein oluen eikä inkiväärin makuinen
Mats S
30 days ago
2.1

Hukkis
1 month ago
1.5