
Reviews

Kettu
8 days ago

2.8
Mangon maku on tunnistettavissa.
Mutta hieman hämäävä sivumaku.
Hyvää on ja joisin uudestaankin. Pliisujahan nämä on. Mutta mitä muutakaan voi odottaa.

ZelZel
8 days ago

3.5
Testataas tämä uudestaan taas näin juhannuksena, koska tuntuu tapana olevan. Mango maistuu kivasti. Tämä menee sinne seltzer-tilaston parempaan osioon.

Kaapo högbacka
21 days ago

3.5

janoinentyttö45
22 days ago

2.9
ei paras mango selzu mitä on tullut juotua. aika perus vetinen juoma. hinta kuitenkin niin pieni että kyllä tätä kivana välivetenä juo.

KarskiJarski
22 days ago
1.0

Tuominen O
28 days ago
2.5

Pyde
28 days ago

3.0

Sampsa S
1 month ago
2.0

OggiE
@ Tassulan työleiri (Gulag No:7)1 month ago

2.1
Strong mango flavor but otherwise quite watery and thin body.

Ljungberg
@ Lidl Kirkkonummi2 months ago
2.6