
Reviews

Vindos
14 days ago
3.1

Dj Baty
14 days ago
4.0

Marko K
14 days ago
2.2
Melko mieto maku, omenainen kyllä, eikä liian makea

Rudi
@ Lidl Rauma2 months ago
2.0

SamTheMan76
2 months ago
3.2

Ville-Veikko
4 months ago
2.4

Toni
@ Lidl Pilkko11 months ago
2.5
Toimiva omena siideri. Makean makuinen
0,5 tk
Matti
@ Lidl Hyvinkää1 year ago
2.5
Ei varsinaisesti huono, mutta aika makea. Vähän tulee mieleen 90-luvun lopun siiderit.
Asmo N
1 year ago
3.0

Iso Kari
@ Lidl Lönnrotinkatu1 year ago

1.9
Olin aikonut vetäistä tölkistä. Arviot oli niin heikot että piti oikein lasiin kaataa. Maku muistuttaa vahvasti kasari ysäri Golden Cap:pia. Telkusta samalla Mike Monrea dokumenttia katsoessa maku ja aika osuu siis tasan kohdilleen. Oli se Hanoi Rocks aikoinaan vaan niin saatavana kova. Eli vaikka juomat eli ennen paskempia niin bändit oli kovempia 😀