Friends Company
452 ratings
Friends Company
Helsingborg, Sweden

Don't miss out! Follow us on instagram and Facebook to know the new stuff before The rest does!

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Blubman
Blubman
@ Alehub.de
7 days ago
3.5
Bei dem Wetter sollte was saures genau das richtige sein, daher nun ein Blackcurrant und Blackberry Smoothie Sour Gose aus Schweden. Farbe wie eine schlammige Saftschorle, der Schaum halt überraschend länger. In der Nase Milchsäure und dunkle Beeren. Vollmundiges saures Mundgefühl, hat etwas von Buttermilch. Dazu die schwarzen Beeren, erst zum Abgang hin übernimmt die schwarze Johannisbeere etwas die Führung. Die Säure ist angenehm, das milchige macht's aber etwas zu vollmundig um richtig zu erfrischen.

Post author: Lasis
Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
13 days ago
3.8
Samea greipinkeltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitruksinen. Maku greippinen, limeä, hedelmäinen, mangoa, persikkaa, karkkia ja humalaa. Hyvä olut.

Post author: Popkorn
Popkorn
@ Kyläkauppa Veljekset Keskinen
16 days ago
2.2
Aika härön makusta itelle ei oikein meinannut lähteä, todella erikoinen.

Post author: Tommi R
Tommi R
20 days ago
4.0
Ei yt oluen kanssa mitään tekemistö mutta maut hyvät eikä teollista tuntua. Ei kerta ho...

Post author: Kolibri91
Kolibri91
20 days ago
3.5
Oli niin kiva etiketti että ihan sen takia lähti mukaan kaupasta vaikka en näiden happamien päälle niin ymmärräkkään. Ulkonäkö, olut vaikuttaa paksulta, viinin punainen täysin läpinäkymätön olut jossa vaahto kehittyy hitaasti ja myös kestää erittäin pitkään, en jää huntua odottelemaan. Oluen joukossa on ilmeisesti jotain siemeniä ja pohjalle on laskeutunut jotain valkeita kiinteitä kappaleita. Aromi, tuoksuu viinimarjamehulta, hieman happamuutta tulee esiin. Maku, no tämä myöskin maistuu paksulta viinimarjamehulta tai smoothielta, ihan kivan makuinen ja tuntuinen olut, ensimmäinen lajiaan jonka kelpuutan ihan mielelläni, annetaan extrapojoja koska tämä on ensimmäinen hapanolut( jos lambic oluita ei lasketa) joka jättää kivan vaikutelman itsestään minulle.