
Reviews

Popkorn
@ Kyläkauppa Veljekset Keskinen16 days ago

2.2
Aika härön makusta itelle ei oikein meinannut lähteä, todella erikoinen.

Tommi R
20 days ago

4.0
Ei yt oluen kanssa mitään tekemistö mutta maut hyvät eikä teollista tuntua. Ei kerta ho...
Yrjajan
@ Kyläkauppa Vesa Keskinen2 months ago

3.5
Mangoa, mansikkaa ja vanilijaa. Maukas ja hieman erikoinen olut.