RPS Brewhouse
52 ratings
RPS Brewhouse
Finland

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Kinnune
Kinnune
@ RPS Brewhouse
13 days ago
1.0
Hapoton ja lässähtänyt, hieman sitruksinen.

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Hemingway's Kuopio
14 days ago
3.8
Upea väri. Pehmeähkö suutuntuma. Hedelmäinen ja makeahko, loppupuolella sopivasti kuivattava. Oikein kiva näille prosenteille. - - - Awesome colour. Quite smooth mouthfeel. Fruity and sweetish, decently drying towards the end. Really nice for the ABV.

Post author: Lauri
Lauri
@ Hemingway's Kuopio
14 days ago
3.8
Kirkkaan ja maitomaisen vaaleankeltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, persikkaa, passionhedelmää, appelsiinia), kepeän vihreän lehtinen, mukavan dänkkisen tunkkainen sekä kepeän ja makeahkon vaalean maltainen. Maku runsahkon, maukkaan, makeahkon ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, aprikoosia, appelsiinia, mangoa, passionhedelmää), kirpakan ja kitkerähkön sitruksen, vihreän lehtinen, kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä selkeän humalaisen katkera. Hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on kepeähkö, melko kuivakka ja hiilihappoinen. Maukas, kepeähkö, miellyttävän hedelmäinen ja mukavasti juotava NEIPA. Hyvää perustekemistä!

Post author: Kinnune
Kinnune
@ RPS Brewhouse
14 days ago
3.1
Vahvan savuinen ja hieman lakritsinen. Kevyehkö suutuntuma, taustalla mallasta ja loppupuolella kohtalaiset paahteet. Jälkimaku hieman pistävä vasta kaadettuna, mutta pyöristyy myöhemmin. - - - Strongly smoky and slightly licoricy. Lightish mouthfeel with some maltiness in the background and decent roastiness towards the end. Aftertaste is a bit stingy freshly poured, but mellows out later.

Post author: Kalmar
Kalmar
@ RPS Brewhouse
28 days ago
3.4
Kova hazy. Nopea pysähdys ja pari maistiaista. Suoraan tankista hanaan. Tällä aikataululla vähintään loistava👍🍺

Post author: Kalmar
Kalmar
@ RPS Brewhouse
28 days ago
3.6
Panimoravintolan tuore neipa. Lievästi vetinen omaan makuun mutta paikallista herkkua anyway! Toimii🍺👍

Post author: Jesse P
Jesse P
@ RPS Brewhouse
1 month ago
2.8
Hennon hedelmäinen. On tää ihan hyvä. Jälkimaku ei paras

Post author: Kinnune
Kinnune
@ RPS Brewhouse
1 month ago
2.8
Miedon ananaksinen ja kohtalaisen katkeroinen. Perinteinen RPS:n talon maku loppupuolella, onneksi mietona sekin. Ihan kohtalainen, mutta vähän mitäänsanomaton. - - - Mild pineapple and decent bitters. Traditional RPS house taste in the aftertaste, but luckily it's also mild. Quite ok, but still bland.

Post author: Lauri
Lauri
@ RPS Brewhouse
2 months ago
2.5
Ohuen kuparisen läpikuultavan sysimustaa ja sameahkoa. Kepoinen, hentoisen rusehtava ja pilvisen pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsahkon, makean, hentoisen paahteisen tumman maltainen, runsaan ja hillomaisen imelän marjainen, kevyen kahvinen ja suklainen sekä ohuen tynnyrinen. Ei lupaa hyvää... Maku runsahkon, makeahkon ja kevyen paahteisen tumman maltainen, runsaan ja keinotekoisen imelän marjainen, puumaisen tanniininen ja katajaisen havuinen, kepeän paahteisen kahvinen ja tumman suklainen, vihreän lehtinen ja lakuinen sekä melko maltillisen katkera. Alkoholi lämmittelee taustalla. Kohtuullisen hyvät ja hyvin makeat maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen. Osin ihan maukas, mutta kokonaisuutena melko epäonnistunut olut. Monista muista panimon tuotteista tuttu imelä ja epämiellyttävä marjaisuus on mukana myös tässä tekeleessä. Ilman sitä olisi varmasti ihan juotavissa oleva imppistout.

Post author: Lauri
Lauri
@ RPS Brewhouse
2 months ago
3.8
Rusehtavan oranssista ja sameahkoa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, mangoa, passionhedelmää), kepeän ja kirpakan sitruksinen sekä hentoisen vaaleahkon maltainen. Maku maukkaan, makean, runsahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, mangoa, passionhedelmää), kirpakan ja kitkerähkön sitruksen kuorinen, vihreän lehtinen, ohuen pihkainen, kepeän ja makean vaaleahkon maltainen sekä maltillisen humalaisen katkera. Ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen. Maukas, miellyttävän hedelmäinen ja mukavasti juotava, vaikkakin hieman tylsäksi jäävä NEIPA. Ihan hyvää perustekemistä!