
IBU:90
Unfiltered
Reviews

Kalmar
@ RPS Brewhouse28 days ago

3.4
Kova hazy. Nopea pysähdys ja pari maistiaista. Suoraan tankista hanaan. Tällä aikataululla vähintään loistava👍🍺

Jesse P
@ RPS Brewhouse1 month ago

2.8
Hennon hedelmäinen. On tää ihan hyvä. Jälkimaku ei paras

Kinnune
@ RPS Brewhouse5 months ago

3.7
Miedon hedelmäinen tuoksu.
Kevyen aprikoosinen kokonaisuus. Ei tunnu ohuelta, mutta makua on aika miedosti, joka tietysti näissä sessioneissa on vähän tapanakin. Ihan asiallinen juotava.
- - -
Mildly fruity on the nose.
Light aprocot flavours all around. Doesn't feel thin, but flavours are mild as that's how it usually is with sessions. Quite nice beer.

Lauri
@ RPS Brewhouse7 months ago

3.9
Kirkkaan ja vaaleahkon keltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, makean ja melko kypsän trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia) sekä kepeän ja kirpakan sitruksinen.
Maku maukkaan, runsahkon, makean ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, appelsiinia, passionhedelmää, aprikoosia), kirpakan ja kitkerähkön sitruksinen, ohuen dänkkinen ja ruohoinen, kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä selkeähkön humalaisen katkera ja poltteinen.
Hyvät, simppelit ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, kuivakka ja hiilihappoinen.
Maukas, raikas, miellyttävän hedelmäinen ja mukavasti juotava kepeähkö NEIPA. Hyvää perustekemistä.