
Barrel aged
Reviews

Kinnune
@ RPS Brewhouse14 days ago

3.1
Vahvan savuinen ja hieman lakritsinen. Kevyehkö suutuntuma, taustalla mallasta ja loppupuolella kohtalaiset paahteet. Jälkimaku hieman pistävä vasta kaadettuna, mutta pyöristyy myöhemmin.
- - -
Strongly smoky and slightly licoricy. Lightish mouthfeel with some maltiness in the background and decent roastiness towards the end. Aftertaste is a bit stingy freshly poured, but mellows out later.

Lauri
@ RPS Brewhouse2 months ago

2.5
Ohuen kuparisen läpikuultavan sysimustaa ja sameahkoa. Kepoinen, hentoisen rusehtava ja pilvisen pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, makean, hentoisen paahteisen tumman maltainen, runsaan ja hillomaisen imelän marjainen, kevyen kahvinen ja suklainen sekä ohuen tynnyrinen. Ei lupaa hyvää...
Maku runsahkon, makeahkon ja kevyen paahteisen tumman maltainen, runsaan ja keinotekoisen imelän marjainen, puumaisen tanniininen ja katajaisen havuinen, kepeän paahteisen kahvinen ja tumman suklainen, vihreän lehtinen ja lakuinen sekä melko maltillisen katkera. Alkoholi lämmittelee taustalla.
Kohtuullisen hyvät ja hyvin makeat maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen.
Osin ihan maukas, mutta kokonaisuutena melko epäonnistunut olut. Monista muista panimon tuotteista tuttu imelä ja epämiellyttävä marjaisuus on mukana myös tässä tekeleessä. Ilman sitä olisi varmasti ihan juotavissa oleva imppistout.