
Unfiltered
Reviews

Kalmar
@ RPS Brewhouse28 days ago

3.6
Panimoravintolan tuore neipa. Lievästi vetinen omaan makuun mutta paikallista herkkua anyway! Toimii🍺👍

Kinnune
@ RPS Brewhouse1 month ago

2.8
Miedon ananaksinen ja kohtalaisen katkeroinen. Perinteinen RPS:n talon maku loppupuolella, onneksi mietona sekin. Ihan kohtalainen, mutta vähän mitäänsanomaton.
- - -
Mild pineapple and decent bitters. Traditional RPS house taste in the aftertaste, but luckily it's also mild. Quite ok, but still bland.

Lauri
@ RPS Brewhouse2 months ago

3.8
Rusehtavan oranssista ja sameahkoa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, mangoa, passionhedelmää), kepeän ja kirpakan sitruksinen sekä hentoisen vaaleahkon maltainen.
Maku maukkaan, makean, runsahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, mangoa, passionhedelmää), kirpakan ja kitkerähkön sitruksen kuorinen, vihreän lehtinen, ohuen pihkainen, kepeän ja makean vaaleahkon maltainen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Ihan hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Maukas, miellyttävän hedelmäinen ja mukavasti juotava, vaikkakin hieman tylsäksi jäävä NEIPA. Ihan hyvää perustekemistä!