BreWskey
208 ratings
BreWskey
Montreal, Canada

BreWskey, established in 2015 as a Brew Pub, began onsite brewing in 2019. It consists of the Pub, Taproom, and Annexe – three unique spaces under one roof where you can savor our onsite-brewed beers, each offering its own atmosphere and culinary experience.

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Nikke
Nikke
@ Brewklyn Craft Beer Cafe
8 hours ago
4.4
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin puolensormen paksuisella pienikuplaisella sekä tiiviillä vaahtohunnulla. Tuoksusta: Sitrushedelmiä,appelssiinia,mangoa valkoviiniä/valkoviinimäistä rypäleisyyttä, guavaa,ananasta,nektaria/aprikoosia sekä myös candysitrusta. Humalaöljyisyyttä/humalaa, vihreäälehtisyyttä sekä kevyttä varpuisuutta. Maunpuolelta: Sitrushedelmiä,appelssiinia,mangoa, sitruksenkuorta,kevyen hapokasta valkoviinimäistä rypälettä,valkoviiniä, nektaria,aprikoosia,aavistus candysitrusta sekä greippiä. Humalaa/humalaöljyisyyttä, vihreäälehtisyyttä,oksaisuutta sekä kevyesti yrttisyyttä. Suutuntuma/runko: Piilokermainen,tasapainoinen sekä kevyen maltainen. About: medium Yleistäjorinaa/viba: Oikeinkin mukava ja hienosti tasapainoinen tipa. Humalointi pelaa hienosti yhteen jota runko tukee. Laadukasta tekemistä kyllä!

Post author: Haerjy
Haerjy
@ K-Citymarket Ruoholahti
19 days ago
4.0

Post author: Jorgeboy
Jorgeboy
19 days ago
4.4

Post author: Tero M
Tero M
@ Brewklyn Craft Beer Cafe
19 days ago
4.3
Pehmeän paksun hedelmäinen tuplaneipa. Maussa runsaasti trooppista hedelmää

Post author: orson
orson
@ Kings & Queens Royal Public House
24 days ago
4.4

Post author: SamTheMan76
SamTheMan76
@ Olutravintola Konttori
1 month ago
3.6

Post author: Japeinen
Japeinen
@ Olutravintola Konttori
1 month ago
3.5
Toinen oikealta. Tuhti, kuten pitääkin näillä prosenteilla.

Post author: Jesse P
Jesse P
@ Hophaus Kuopio
1 month ago
3.4
Hedelmäinen. Hyvä ja raikas neipa.

Post author: Asiik Isamove
Asiik Isamove
@ Olutravintola Konttori
1 month ago
3.6
Tosi ihanat aromit. Olut on tuhti ja samia. Sitrushedelmääsen hedelmäinen ja pistävä. No, jos tykkää näistä, voi tämä olla hyvä.