
253 ratings
Do Good Brew Co.
Finland
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Petri N
@ Ravintola Kopo3 days ago
3.6
Upea punaruskea sävy.
* Kirkas ja puhdas ulkonäkö.
* Vaahto on jo hieman laskenut, mutta pitsiä jää lasiin hyvin.
7,9 % alkoholia tekee oluesta melko tuhdin.
* Ei välttämättä useamman tuopin olut, vaan nautiskeltava erikoisuus.
* Erikoisraaka-aineet tekevät tästä enemmän makuelämyksen kuin janonsammuttajan.
* Pippurin kevyt lämpö ja maltaiden makeus toimivat usein hyvin yhteen.
* Rasvaisuus voi tuoda lähes liemimäistä umamia, mikä sopii hyvin liharuokien kanssa
Sarah57
3 months ago
2.0

Teemu T
@ Do Good Brew4 months ago
2.9
Riisioluen hento väri ja vaahto. Raikas ja tasainen maku, sitruksisella vivahteella. Pidin kovasti, kesäisen ruuan kaveri.
aff3
4 months ago
4.6
Pieni epäilys oli tätä tyylilajia kohtaan, mutta hittolainen. Tämä yksilö ainakin kolahti. Lakritsinen, sopiva huuliin jäävä makeus, loistava juotavuus. Tuossa myymälässä kannattaa pistäytyä toistekin.
aff3
4 months ago
4.0
Onpas hyvä. Kepeä kulaus, sopivasti kuplaa, pitkä jälkimaku. Kermainen suutuntuma. Nähtävästi menee pyttipannunkin kaverina (mahtoiko Inarin listalla olla..)
aff3
4 months ago
3.4
Makeahko, hunajaa ja mausteita. Aiemmin mainittu jouluisuus varsin kuvaava.

Teemu T
@ Do Good Brew5 months ago
3.5
Runsas vaahto, raikas maku. Tämä oli liharuoan palan painikkeena oikein oiva.

Teemu T
5 months ago
2.4
Tulee mieleen finskin mustikkamehu ilman sokeria. Erikoinen, puolukkainen, voisi sanoa jälkiruokaolut...








