
254 ratings
Cycle Brewing Company
Saint Petersburg, United States
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Tuomas S
20 days ago
4.3
Suklaata, hieman kahvinen. Sopivan makea.

Leif C
@ Pien Webshop1 month ago
4.5
Ripauksenverran mokkakahvinväristä nopeastilaskevaa vaahtoa erittäin tummanruskean lähes sysimustan oluen yllä joka tuoksuu makean vaahterasiirappisen kaakaoisen tammisen vaniljaisen kanelisen kahvisen dekadentin alkoholisen lämmittävän muhkean maltaiselle ja maistuu makean lempeän lakritsisen kallioimarteisen salmiakkisen lämmittävän alkoholisen pyöreähkön paahteisen tammisen dekadentin lämmittävän melassisen maltaiselle, on kyllä kova juttu. Neljä ja puoli bojoo. PE: ei ole. Pullotettu: 2020.

Mightykoala
5 months ago
4.1
Musta lähes vaahdoton olut.
Tuoksussa on suklaata, paahdetta ja tynnyriä.
Olut on täyteläinen, vähähiilihappoinen, öljyinen, makea ja pehmeä.
Mausta löytyy kahvia, suklaata, paahdetta, tynnyriä, vaniljaa, rusinaa ja alkoholia.
Laaja makumaailma. Oli kyllä hyvää. Alkoholi puski hieman läpi.
(3+9+4+8+17=41) 4,1

Leif C
@ Pien Webshop10 months ago
4.5
Pien webshopista aikoinaan hankittu. 2021 versio. Ripauksen verran mokkakahvinväristä aikanopeasti laskevaa vaahtoa erittäin tummanruskean valoaläpipäästämättömän oluen yllä joka tuoksuu makean kahvisen mantelisen lämmittävän alkoholisen tummasuklaisen kaakaoisen muhkealta ja maistuu makean lempeän lämmittävän alkoholisen tummasuklaisen kahvisen mantelisen paksun tammisen dekadentin muhkealta, neljä ja vartti ylöspäin. PE: ei ole. Pullotettu: 2021.

Leif C
@ Pien Webshop11 months ago
4.5
Näftinsormenleveyden verran mokkakahvinväristä aikanopeasti laskevaa vaahtoa tummanruskean valoaläpipäästämättömän oluen yllä joka tuoksuu makean mansikkaisen kahvisen kaakaoisen tummasuklaisen tammisen bourbonisen lämmittävän paahteisen maltaiselle ja maistuu makean lempeän mansikkaisen kahvisen lakritsisen kallioimarteisen kaakaoisen suklaisen lämmittävän tammisen dekadentin alkoholisen bourbonisen moniuloitteisen muhkealta, neljä ja puoli bojoo. PE: ei ole. Pullotettu: 2021.

Leif C
@ Pien Webshop11 months ago
4.5
Ripauksenverran mokkakahvinväristä vaahtoa erittäin tummanruskean valoaläpipäästämättömän oluen yllä joka tuoksuu makean kaakaoisen suklaisen kahvisen paahteisen kookoksisen alkoholisen lämmittävän dekadentin lupsakan maltaiselle ja maistuu makean lempeän kahvisen kaakaoisen suklaisen paahteisen kookoksisen linnunmaitoisen muhkean dekadentin maltaiselle, on se kova! Neljä ja vartti ylöspäin! PE: ei näy.

Laura HH
@ Pien Shop & Bar11 months ago
4.2
Erittäin kiva stout. Tuoksussa fariinisokeria ja suklaata. Maku hilloinen, suklainen. Pieni hiven kahvia. Paksu maku. Edit: nyt tulee kevyesti salmiakkijauhekin.

Jesse M
@ Crafters1 year ago
4.7
Perjantailta.
Oli kyllä huulia liimaavaa tahmaisuutta ja niin pehmeää tynnyriä vaniljalla ja tammisuudella. Kepeää viskiä joukossa.









