
1005 ratings
Brouwerij Het Nest
Belgium
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews
Dole010
@ Colruyt Geraardsbergen4 days ago
5.0
Une sympathique biĂšre đș Ă boire comme une pils vu le degrĂ©e d'alcool

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal6 days ago
3.5
KirpeÀ, hieman paahteinen ja mausteinen.
Hieman kitkerÀ myös.

Igunator
@ Hoptimaal2 months ago
3.4
Tuhti, erittÀin mausteinen belgiquad. Omaan makuun ei ihan parhaimmistoa, koska karvasta mausteisuutta on hiukan liikaakin.
VÀriltÀÀn tummanruskea ja punertavaan vivahtava, valoa vasten lÀpi nÀkee selvÀsi. Vaahtoaa reippaasti mutta vaahto myös katoaa pian.
Tuoksu on kirpeÀ, tanniininen ja mausteinen. Alkoholin erottaa tuoksussa rommimaisena vivahteena.
Maku on samaa linjaa, kuivahko, mausteinen ja lÀmmittÀvÀ. Maltaisuus tulee esiin vÀhÀn viinimÀisenÀ, kirpeÀnÀ makuna. Alkoholin lÀmpö on koko ajan lÀsnÀ.
JÀlkimaussa tulee myös katkeroa esiin, mutta perusmaku jatkuu vielÀ tÀssÀkin.
Vincemanfre
2 months ago
3.8
Blonde in stile belga, chiara, color oro, schiuma abbontmdabte color avorio.
Corpo medio leggero.
Sentori floreali ed agrumati
Ben carica di malti, alta carbonazione, dolcezza al retropalato

Wayne Johnson
2 months ago
3.0
KesÀisen kepeÀ ja raikas. Miedot hedelmÀt, ainakin mandariinia. VÀhÀn taittaa pienillÀ katkeroilla jopa ipojen suuntaan - onneksi vain vÀhÀn.

LordThunderon
3 months ago
3.0

Lucalja
3 months ago
2.0
Ei tÀÀ toimi kyl omasta mielestÀ.

Wayne Johnson
3 months ago
3.0
Raikas ja leppoisa, ei tuo mitÀÀn ruohotuppoja tai olkia hampaiden vÀliin, mutta lajin tunnistaa. Ihan hyvÀ.

Wayne Johnson
3 months ago
3.5
HedelmÀinen alusta loppuun, sopivasti terÀvyyttÀ, mutta silti lempeÀ. Raikas ja helppo. Uusittavissa.










