Brauerei Grandauer
23 ratings
Brauerei Grandauer
Germany

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Dona
Dona
@ Schnitzelhaus
3 hours ago
3.4
Aika makeahko ja pehmeän makuinen.

Post author: Kolibri91
Kolibri91
21 days ago
3.1
Ulkonäkö, oluessa runsas hallittu vaahto joka jättää, paikoin paksun tiheän hunnun ja paikoin ohuen tiheän hunnun, olut on täysin kirkas ja voimakkaan kullan kellertävä. Aromi, makeaan viittaava, vahva nokkosmainen humalointi, heinää. Maku, makeahko, hunajainen, omaan makuun liian makea, vähän on lättänä tuon makeuden takia itselle. Ei jotenkin jää mitenkään omaan mieleen joskin on enemmän makua ja asennetta kun perus bulkissa tottakai.

Post author: Willy
Willy
@ K-Citymarket Kupittaa Turku
25 days ago
3.4
Hyvä olut, janoon loistava.

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala
1 month ago
5.0
Heti Himon perään mustaa Saksanmaalta. Parasta ennen 5.8.26. Vaahto on erittäin tyylikäs beige. Tiheää ja pysyvää. Väri on pitkälle kolan värinen ja läpikuultava. Tuoksu on äärimmäisen puhdas niin kuin odottaa saattoi. Eleganttia hennon puhdasta kahvia, metallisuutta, paahteisuutta, mineraalisuutta. Ehkä puhtain tuoksu mitä tummissa lagereissa vastaan tullut. Helvetin tyylikäs. Maku on puhdas. Hienostunut, pehmeän paahteinen, tyylikkään jälki nokinen, hennon kahvinen, mineraalisuutta, pientä öljyistä suutuntumaa. Todella puhtaan tasapainoinen olut. Pientä Helles tyylistä makeutta on mutta selvästi velkkoa kuivempi. Helvetin pehmeä ja äärimmäisen tasapainoinen olut. Paras musta lager minkä juonut. Todella tyylikkään elegantit maut. Hämmentävän pehmeästi kahvi ja paahteisuus tulee esiin. Vivahteita Stoutin suuntaan. Hieno olut kyllä janoon. Mulle toimii. On kova. Pisteet kategorian mukaan. En oikein osaa sanoa miten tumma lager voisi olla tätä parempi. Hienoa nyanssia jälkimaussa. Se nostaa tämän aivan huipulle. Lagereiden ehdotonta kärkeä. Hemmetti miten puhdas ja pehmeä. Pakko vaan antaa kovat pisteet. Tämä on tämän genren kärkeä. En ainakaan paremmasta tiedä. Mä annan ekaa kertaa lagerille täydet. En osaa sanoa miten tämä voisi parempi olla. Ei pienintäkään heikkoutta. Mun mielestä on harmi että Lagerit ei koskaan saa juuri hyviä pisteitä. Nämä pitäisi aina arvioida niin että vertaa muihin saman genren oluisiin ja pisteet sen mukaan. Eikä vertaa mihinkään neipaan ja imperial stouttiin.

Post author: Jnila
Jnila
@ Schnitzel Haus
1 month ago
4.0
Edellee toivon et paikka meni oikein. Himon teemu sanois et hyvä vetokalja, lageria ja snadisti häivettä black ipasta, mut snadisti

Post author: Mazandeeros
Mazandeeros
3 months ago
2.8
Oluttahan tämä on mutta maku on vaisuhko. Väri on varsin tumma liki musta. Maku ei juuri muutu vaikka tuopin tovin antoi lämmitäkin.