
Reviews
Kolibri91
1 month ago

3.1
Ulkonäkö, oluessa runsas hallittu vaahto joka jättää, paikoin paksun tiheän hunnun ja paikoin ohuen tiheän hunnun, olut on täysin kirkas ja voimakkaan kullan kellertävä.
Aromi, makeaan viittaava, vahva nokkosmainen humalointi, heinää.
Maku, makeahko, hunajainen, omaan makuun liian makea, vähän on lättänä tuon makeuden takia itselle. Ei jotenkin jää mitenkään omaan mieleen joskin on enemmän makua ja asennetta kun perus bulkissa tottakai.

Willy
@ K-Citymarket Kupittaa Turku1 month ago

3.4
Hyvä olut, janoon loistava.

JustJoo
1 month ago
3.0
Perushelles Cittarista

Make K
3 months ago
3.1
AnniMe
11 months ago
4.0
Hoende
1 year ago
3.0

Manu M
4 years ago

3.3
Ein herzhaftes süffiges Exportbier, hell und würzig. Schönes Retrodesign 👍🏻
Mitsch
4 years ago

3.0

Andy R
4 years ago
3.5

Kosi Van Tutte 73
4 years ago
3.1