
583 ratings
Brouwerij de Bie
Belgium
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Géchris B
29 days ago
3.2
Naar seizoenen kijk ik niet. Deze Winter Bie smaakt prima in de lente met zomerse temperaturen!

Patricebru
1 month ago
3.4
Une bonne belge comme il se doit

Wayne Johnson
3 months ago
3.0
Kevyt, vähän kipakka, mukana viinimäisyyttä tai marjaa ja hivenen sokeria. Tummat/ ruskeat piirteet jää taka-alalle - lisää prosentteja ja tukevuutta?










