
1048 ratings
Herrnbräu
Ingolstadt, Germany
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews
NiksuMalm
@ K-Citymarket Karisma Lahti4 days ago
2.0
Ei nyt mikään erikoisen. Juotava, muttei sen enempää.
Kolibri91
5 days ago
3.5
Hyvää juhannusta pinttiläisille, sääkin suosii tänään!
Ulkonäkö, oluessa runsas hallittu vaahto joka jättää koko pinnan peittävän epätasaisen hunnun, paksumpaa huntua lasin reunoihin ja ohuempaa lasin keskelle. Olut on täysin kirkas ja haalean kullankellertävä.
Aromi, tuoksu on raikas, saksalaista humalaa tulee hieman esiin, jokin pieni makeaan viittaava elementti taustalla, tuoksu on vähäinen ja hienostunut.
Maku, puhdas, kuivan puoleinen, jälkimaussa tasainen vaimea kitkeryys, runkoa vain vähän, ihan kelpo janojuoma, hyvin samankaltainen perus pilssi kuin esim. Bitburgerin vastaava.

Tapio
@ K-Citymarket Pirkkala6 days ago
3.7
Ei niin makea eikä niinkään banaaninen vaan sisältää myös tummia vivahteita ja pienen kitkeryyden samassa lahjakääreessä. Iha jebjees.

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala6 days ago
3.9
Perus hyvää vehnä olutta perinteinen sahalla avattu vehnä olut lienee niitä mun tavaramerkkejä
Vasu
@ K-Citymarket Pirkkala22 days ago
4.0
Laadukas vehnäolut. Vaikea erotella saksalaisia vehnäoluita, kaikki hyviä ja tää on vähintäänkin hyvä.










