Herrnbräu
1048 ratings
Herrnbräu
Ingolstadt, Germany


Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: NiksuMalm
NiksuMalm
@ K-Citymarket Karisma Lahti
4 days ago
2.0
Ei nyt mikään erikoisen. Juotava, muttei sen enempää.

Post author: Kolibri91
Kolibri91
5 days ago
3.5
Hyvää juhannusta pinttiläisille, sääkin suosii tänään! Ulkonäkö, oluessa runsas hallittu vaahto joka jättää koko pinnan peittävän epätasaisen hunnun, paksumpaa huntua lasin reunoihin ja ohuempaa lasin keskelle. Olut on täysin kirkas ja haalean kullankellertävä. Aromi, tuoksu on raikas, saksalaista humalaa tulee hieman esiin, jokin pieni makeaan viittaava elementti taustalla, tuoksu on vähäinen ja hienostunut. Maku, puhdas, kuivan puoleinen, jälkimaussa tasainen vaimea kitkeryys, runkoa vain vähän, ihan kelpo janojuoma, hyvin samankaltainen perus pilssi kuin esim. Bitburgerin vastaava.

Post author: Tapio
Tapio
@ K-Citymarket Pirkkala
6 days ago
3.7
Ei niin makea eikä niinkään banaaninen vaan sisältää myös tummia vivahteita ja pienen kitkeryyden samassa lahjakääreessä. Iha jebjees.

Post author: Henhei
Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala
6 days ago
3.9
Perus hyvää vehnä olutta perinteinen sahalla avattu vehnä olut lienee niitä mun tavaramerkkejä

Post author: Vasu
Vasu
@ K-Citymarket Pirkkala
22 days ago
4.0
Laadukas vehnäolut. Vaikea erotella saksalaisia vehnäoluita, kaikki hyviä ja tää on vähintäänkin hyvä.