
Reviews
van Hardeveld F
2 months ago
1.5
Mooie kleur ziet er lekker uit. Grapje is niet lekker. Vrij bitter. Smaakt zoals de man op het etiket staat. :(
Ahog
2 months ago
1.8
TONO
2 months ago
3.2

Gaelager7
@ La cave Cernier2 months ago

3.2
Ambre très légère et claire

Dynmo54
3 months ago

3.5

Silvia
@ Krechting4 months ago

4.7
Neni
4 months ago

2.4

Yerko van Basten
5 months ago
2.0
Klischat
5 months ago

3.8
Bisschen bitter bisschen malzig bisschen Karamell. Sehr gutes Bier.
Zuin M
5 months ago
3.2