Ayinger Privatbrauerei
10645 ratings
Ayinger Privatbrauerei
Aying, Germany

Unlock the Ayinger sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
The deep roots in our region, continuously deepened over generations, form the nutrient base of the Ayinger Brewery. The quality of our beer, consistently awarded numerous prizes for its excellence, is consequently not just based on the select ingredients of our region and the capacities of our brewing art. Equally important is the spirit, the mindset, the very values with which we have performed our craft for over 130 years.

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Lauri
Lauri
@ Alko Prisma Kuopio
1 day ago
4.2
Uusintamaistoon (bottled 08/2025): Oranssisen läpikuultavan tummanruskeaa ja sameahkoa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, maukkaan ja makean tummahkon maltainen, runsahkon ja makean tummahkon siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (omenaa, päärynää, rusinaa) sekä kepeän vihreän ruohoinen ja lehtinen. Maku runsaan, maukkaan, makean ja kuivakan tummahkon maltainen ja viljainen, makean tummahkon siirappinen ja kuivatun hedelmäinen (rusinaa, luumua, omenaa, päärynää), ruisleipäisen mausteinen, vihreän lehtinen ja ruohoinen sekä selkeän humalaisen katkera. Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja runsahkon hiilihappoinen. Edelleen erittäinkin maukas ja mukavasti juotava tumma-bock. Taattua laatua.

Post author: Jukka J
Jukka J
@ K-Citymarket Jyväskylä Seppälä
2 days ago
3.4
Tumma, joululimppuinen, kuiva. Ei juurikaan makeutta, vaan enemmän kuivakan kaarnainen. Vähän tylsä.

Post author: Ville H
Ville H
@ K-Citymarket Turtola
2 days ago
3.6
Ei paljoa parane, kun toimittaa tätä hirven sisäfileen kyytiparina.

Post author: Olli322
Olli322
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti
2 days ago
3.7
Punaruskea, suklainen ja kahvinen, pehmeä, maltainen.

Post author: Ovaskainen21
Ovaskainen21
@ Hilton Helsinki Airport Executive Lounge
3 days ago
3.5
Ei tämä nyt juhannukselta tunnu, mutta maistuu toki. Oikein hyvä vehnäinen🍻

Post author: HaloMiq
HaloMiq
@ Alko Oulainen
3 days ago
4.0
Tälle oluen pitää maistua. Tasapainoinen, maukas, paahteinen. Täydellinen saunajuoma.