Monkish Brewing Company
1679 ratings
Monkish Brewing Company
Torrance, United States

A small brewery & tasting room in Los Angeles (Torrance), California creating Belgian-ish and IPA-ish beers.

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Tero M
Tero M
@ Uba & Humal
11 days ago
4.4
Täyteläinen herkku. Vahvasti katkeroinen mikä pehmenee juodessa. Vahvasti ylikypsää hedelmää

Post author: Tero M
Tero M
@ Uba ja Humal
19 days ago
4.3
Kuivan hedelmäinen,mutta trooppisen hedelmäinen. Kuivahumalointi syö raikkautta

Post author: Nikke
Nikke
@ Uba ja Humal
24 days ago
4.5
Lasiinkaatuu sameankeltaista täyteläisen oloista olutta nopeasti käväisevällä sormenpaksuisella vaahtohunnulla. Tuoksusta: Sitruksisuutta,greippiä,valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa,nektaria sekä candysitrusta/karkkista hedelmää Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä ja hieman ruohoisuutta. Maunpuolelta: Sitruksisuutta,limeä,greippiä,kuivaa valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa, aprikoosia sekä hieman candysitrusta. Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä, ruohoisuutta ja lopussa aika reipastakin purevaa hopburnia. Suutuntuma/runko: Kuivahko,piilokermainen,täyteläinen, tasapainoinen ja kevyen maltainen. About: medium/medium+ Yleistäjorinaa/viba: Todella laadukasta ja kuivaa humala tykittelyä. Hienosti galaxy ja citra toimii sekä nelsson tuo persoonallisuutta tuohon. Runko on myös täyteläinen ja mukavasti kantava Eipä tätä ole turhaan kehuttu todella hyvä...

Post author: RasmusK
RasmusK
@ Uba ja Humal
25 days ago
4.0
Hedelmäinen, viinirypäleinen. Nelsonista valkoviinimäisyyttä. Ryhdikäs, reippaasti makua! Todella napakka humalan puraisu. Herkkua on!

Post author: Nikke
Nikke
@ Uba ja Humal
26 days ago
4.3
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin sormenpaksuisella pienikuplaisella mutta nopeahkolla vaahtohunnulla. Tuoksusta: Sitruksisuutta,appelssiinia, persikkaa/aprikoosia,valkoviinimäistä rypälettä sekä candysitrusta. Vihreäälehtisyyttä sekä humalaa/humalaöljyisyyttä. Maunpuolelta: Sitruksisuutta,appelssiinia,greippiä, persikkaa/aprikoosia sekä valkoviinimäistä aavistuksen hapokasta rypälettä Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä humalaa/humalaöljyisyyttä lopussa suuhun jääpyörimään kuivaa greippistä katkeroa. Suutuntuma/runko: Kuiva,puhdas,tasapainoinen ja kevyen maltainen. About: medium Yleistäjorinaa/viba: Oikein mukava hieman kuivempi dipa. hyvin nelsson ja galaxy tässä toimii yhteen laadukas kyllä muttei pankkia räjäytä

Post author: orson
orson
@ Drikbeer
29 days ago
4.4
Ompas mainio tällainen vähän kevyempi Monkish. Ei kyllä edes huomaa, että olisi kevyempi siitä isot pinnat heti. Raikas, kuiva, tasapainoinen, puhdas ja tosi helposti juotavaa. Vähän Galaxymaista makupalettia greippiä, kivihedelmiä, havua ja sitrusta.

Post author: orson
orson
@ Drikbeer
1 month ago
4.2
Ei Monkishin kärkeä, mutta paljon heiltä niin tuttuja elementtejä. Kuiva, puhdas, ryhdikäs ja tasapainoinen. Makupaletti sitten ei ihan maaliin. Aika havuinen, greippinen ja hieman yrttinen.