
1679 ratings
Monkish Brewing Company
Torrance, United States
chevron_leftchevron_right
A small brewery & tasting room in Los Angeles (Torrance), California creating Belgian-ish and IPA-ish beers.
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Tero M
@ Uba & Humal11 days ago
4.4
Täyteläinen herkku. Vahvasti katkeroinen mikä pehmenee juodessa. Vahvasti ylikypsää hedelmää

Tero M
@ Uba ja Humal19 days ago
4.3
Kuivan hedelmäinen,mutta trooppisen hedelmäinen. Kuivahumalointi syö raikkautta

Juho
@ Uba ja Humal20 days ago
3.8

Nikke
@ Uba ja Humal24 days ago
4.5
Lasiinkaatuu sameankeltaista täyteläisen oloista olutta nopeasti käväisevällä sormenpaksuisella vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta,greippiä,valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa,nektaria sekä candysitrusta/karkkista hedelmää
Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä ja hieman ruohoisuutta.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta,limeä,greippiä,kuivaa valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa, aprikoosia sekä hieman candysitrusta.
Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä, ruohoisuutta ja lopussa aika reipastakin purevaa hopburnia.
Suutuntuma/runko:
Kuivahko,piilokermainen,täyteläinen, tasapainoinen ja kevyen maltainen.
About: medium/medium+
Yleistäjorinaa/viba:
Todella laadukasta ja kuivaa humala tykittelyä. Hienosti galaxy ja citra toimii sekä nelsson tuo persoonallisuutta tuohon. Runko on myös täyteläinen ja mukavasti kantava
Eipä tätä ole turhaan kehuttu todella hyvä...
RasmusK
@ Uba ja Humal25 days ago
4.0
Hedelmäinen, viinirypäleinen. Nelsonista valkoviinimäisyyttä. Ryhdikäs, reippaasti makua! Todella napakka humalan puraisu. Herkkua on!

Nikke
@ Uba ja Humal26 days ago
4.3
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin sormenpaksuisella pienikuplaisella mutta nopeahkolla vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta,appelssiinia,
persikkaa/aprikoosia,valkoviinimäistä rypälettä sekä candysitrusta.
Vihreäälehtisyyttä sekä
humalaa/humalaöljyisyyttä.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta,appelssiinia,greippiä,
persikkaa/aprikoosia sekä valkoviinimäistä aavistuksen hapokasta rypälettä
Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä
humalaa/humalaöljyisyyttä lopussa suuhun jääpyörimään kuivaa greippistä katkeroa.
Suutuntuma/runko:
Kuiva,puhdas,tasapainoinen ja kevyen maltainen. About: medium
Yleistäjorinaa/viba:
Oikein mukava hieman kuivempi dipa.
hyvin nelsson ja galaxy tässä toimii yhteen laadukas kyllä muttei pankkia räjäytä

orson
@ Drikbeer29 days ago
4.4
Ompas mainio tällainen vähän kevyempi Monkish. Ei kyllä edes huomaa, että olisi kevyempi siitä isot pinnat heti. Raikas, kuiva, tasapainoinen, puhdas ja tosi helposti juotavaa. Vähän Galaxymaista makupalettia greippiä, kivihedelmiä, havua ja sitrusta.

orson
@ Drikbeer1 month ago
4.2
Ei Monkishin kärkeä, mutta paljon heiltä niin tuttuja elementtejä. Kuiva, puhdas, ryhdikäs ja tasapainoinen.
Makupaletti sitten ei ihan maaliin. Aika havuinen, greippinen ja hieman yrttinen.










