
Double dry-hopped IPA with Citra, Galaxy and Nelson.
Reviews

Nikke
@ Uba ja Humal24 days ago

4.5
Lasiinkaatuu sameankeltaista täyteläisen oloista olutta nopeasti käväisevällä sormenpaksuisella vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta,greippiä,valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa,nektaria sekä candysitrusta/karkkista hedelmää
Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä ja hieman ruohoisuutta.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta,limeä,greippiä,kuivaa valkoviinimäistä rypälettä,persikkaa, aprikoosia sekä hieman candysitrusta.
Humalaöljyisyyttä/humalaa,yrttisyyttä, ruohoisuutta ja lopussa aika reipastakin purevaa hopburnia.
Suutuntuma/runko:
Kuivahko,piilokermainen,täyteläinen, tasapainoinen ja kevyen maltainen.
About: medium/medium+
Yleistäjorinaa/viba:
Todella laadukasta ja kuivaa humala tykittelyä. Hienosti galaxy ja citra toimii sekä nelsson tuo persoonallisuutta tuohon. Runko on myös täyteläinen ja mukavasti kantava
Eipä tätä ole turhaan kehuttu todella hyvä...

Paukku S
@ Juova Hanahuone1 year ago
4.1
Hyvä humalakombo, diggailen. 👌🏻

Lyde
@ Juova Hanahuone1 year ago
3.5
Eh..viljanen,grainy,vegetal,green grass..don’t shoot me.

Igunator
@ Juova Hanahuone1 year ago

4.3
Onpas hieno neipan perikuva. Harvinaista ja melko kallista herkkua.
Väri on täysin samea. Tuoksu on karvaan katkera, mehukkaalla taustavireellä.
Maku on samalla mehukas mutta katkeruutta löytyy yllättävän paljon tästäkin. Makeutta ei löydy oikeastaan ollenkaan.
Jälkimaku on täynnä tiukkaa humalaa joka tuntuu poskissa asti. Maku tuntuu suussa todella pitkään.
RM
@ Drikbeer1 year ago
4.4
21/1/2025

orson
@ Drikbeer1 year ago

4.6
Upea edelleen.

JSJ
@ Drikbeer1 year ago

4.5
RM
@ Drikbeer3 years ago
4.5

Ewiq
@ Panorama Hotel3 years ago

4.4
Kuiva, humalainen ja tymäkkä kuten kaikki tämän sarjan oluet ovat olleet.

NaeZae
3 years ago
4.4