
158 ratings
Roslagens Brygghus
Sweden
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Allu
@ Systembolaget Norrtälje1 month ago
3.7

Fahlsten
2 months ago
4.7
Här snackar vi påsköl. Normalt sett har jag svårt för påskölens milda, ofta apelsiniga, smak. Men detta är högt tryck av kaffe och choklad. (Egentligen smakar den väl julöl, som vi alla vet är det bästa som finns.)

Feliciatrex
3 months ago
2.7
Speciell. Kul färg. Men helt klart värd att testa.

Lucas
6 months ago
2.6
Smakar inte så mycket kantarell som man kan tro. Lite udda smak, svag sötma och beska. Inte en favorit.

Dante77
7 months ago
3.9
En riktigt härlig och smakrik lager
🍺😁











