
Reviews

Fahlsten
3 months ago
4.7
Här snackar vi påsköl. Normalt sett har jag svårt för påskölens milda, ofta apelsiniga, smak. Men detta är högt tryck av kaffe och choklad. (Egentligen smakar den väl julöl, som vi alla vet är det bästa som finns.)
FreddyAA
3 months ago
3.6

Roywenk
1 year ago
4.0
Småputtrig påskis som inte gör mig besviken!

Tarzan
3 years ago
4.5
Riktigt god mörk lager som jag verkligen kan rekommendera.