Maku Brewing
45072 ratings
Maku Brewing
Tuusula, Finland

Unlock the Maku Brewing sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Unlock the Amorphis Legacy of the 1000 lakes sticker by rating Amorphis Legacy of the 1000 lakes beer in the Pint Please app!

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Mika V
Mika V
@ K-Citymarket Kuusamo
15 hours ago
4.3
Vallan maukas ja raikas. Prosentit ei mielestäni maistu liikaa.

Post author: antistream
antistream
@ K-Supermarket Redi
20 hours ago
3.0
Mukavan paahteinen ja pehmeä, kahvin vivahde nousee hyvin esiin. Ohueksi jäävä runko kuitenkin laskee pisteitä.

Post author: Molliturpa
Molliturpa
22 hours ago
3.1
Kova oli sijotus, mutta loppupeleissä aika perussetti. Greippiä reippaasti, kevyttä havuisuutta. Yllättävän paksu runko, joka luo kyllä ihan miellyttävän kokonaisuuden. Katkeruutta ehkä omaan suuhun aavistuksen liikaa.

Post author: Riku K
Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala
1 day ago
3.8
IPA sarjassa hopeaa saanut. Tölkitetty 13.5.26. Kova on jos Varikon Green Riff jäi taakse. Maistetaan. Odotan perus hyvää sessaria. Tölkki on hieno. Niin ja iso makun tölkki. Vaahto on ensi luokkainen ja erittäin pysyvää. Väri on aika old school perus IPA pienellä udulla. Tuoksu on kyllä raikas ja trooppinen. Löytyy havua, mäntyä, greippiä, raikasta pihkaa, sitrusta, mallasta, hillottua mangoa. Tuoksu on oikeasti lupaava. Maku on just sellainen kuin Makulta sopii odottaa. Makun Apat tulee mieleen. Raikas, puhdasta mallasta, greippi, havu, pihka, sitrus, mänty, kalkkisuutta, raikasta purevaa katkeroa, öljyistä suutuntumaa, mangoa, sitruksien kuorta. Hieno humalan puraisu kyllä. Pientä trooppista makeutta. Hyvin on makuja ja runkoa kyllä saatu 5.5% kaljaan. Oikein miellyttävä sessari muuten. Makua parhaimmillaan. Ei hopea häpeä ole. On kyllä kyllä erittäin miellyttävä olut. Hyvin West Coast hengessä mennään. Puhdasta on ilmanmuuta. Makun parhaita oluita. Oikein onnistunut tuotos. Ei tämä nyt ehkä Varikon tasolle vielä pääse mutta on oikeasti hyvä Bisse. Miellyttävää kamaa. Parempi mitä ajattelin etukäteen. Maistakaa. Ei hopea häpeä ole IPA sarjassa. Voltteja kovempi olut. Tyylikkään tasapainoinen ja puhtaan makuinen Westi henkinen sessari. Kovaa perus tasoa.

Post author: Mika V
Mika V
@ K-Citymarket Kuusamo
2 days ago
4.2
Hyvä ja raikas. Saunan jälkeen ja janoon. Oikein mainio.

Post author: Kepappi
Kepappi
@ K-Citymarket Mikkola Pori
2 days ago
3.2

Post author: Vekku
Vekku
2 days ago
3.7
Raikas, hyvin alas menee, sauna juomana erittäin jees

Post author: Kauhane
Kauhane
@ Pick'n Pay
2 days ago
3.1
Holi hieman maistuu läpi, mutta maistuva tuote prosenteista huolimatta.

Post author: Markus V
Markus V
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri
2 days ago
3.3
Oikein kiva ämerikan ipa. Jatkoon ilman muuta