
430 ratings
LTM - Les Trois Mousquetaires
Canada
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Matthieu P
13 days ago
3.3
Captain Stabbin
2 months ago
3.0
Le poivre est bien présent , et poigne sur la gorge sans être trop agaçant. L’amertume est trop présente à mon goût. Toutefois plutôt bonne avec une belle pièce de bœuf.

Francis C
2 months ago
3.3
Une blanche aux notes de banane qui s’apprivoise facilement avec une poutine salée.

Harala
@ Alus Celle2 months ago
4.8
Valmistajan luokitus Dark Lageriksi on luokattoman huono.
Kypsytys on kuitenkin ymmärrykseni mukaan tehty Bourbon, Irkku ja Skotti tynnyreissa, käännöksessä oli mukana myös ruis ja turve.
Maku oli kuitenkin "lagerille" sopivan happoinen, keskitäyteläinen. Suklainen, paahteinen ja hennon turpeinen. Wiski myös helposti tunnistettavissa.
Suutuntumassa kuitenkin rittävää paksuutta ja makeutta jotka saivat minulta pitkästä aikaan innostumaan tästä kommentoinnista😁
Ja onhan tämä mieletön Dark Lager.

Harala
@ Alus Celle4 months ago
4.8
2025 Edition. Aged in Bourbon and Brandy Barrels.
Pientä epäuskoa ollut viime aikoina makuaistiin ja ns. laatuoluisiin.
Tämä palautti uskon tulevaisuuteen😁. Erittäin hieno Bourbonin ja Brandyn liitto. Perinteistä paahtomallasta ja melassisuutta.









