
60 ratings
Hat Brewery
Latvia
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Tempsey
@ Hat Brewery Taproom14 days ago
3.9
Fresh grape fruity APA

Tempsey
@ Hat Brewery Taproom14 days ago
4.4
Smooth and fresh carambola

Riku K
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport30 days ago
3.7
Riikan kentältä tämäkin. Samaa panimoa mutta sessari IPA. Maistetaan onko sumun veroinen. Parasta ennen 11.1.27
Jaa, tämä onkin Mosse single hop. Veikkasin että Simcoee löytyy.
Paksu, pysyvä, tyylikäs on vaahto tässäkin.
Väri on aika perus pian värinen ja utuinen.
Tuoksu on maltainen ja hedelmäinen. Tölkistä pieni tunkkaisuus. Kiwi hedelmää, greippi, karambolaa, mallasta, saippuaa. Varmaan Simcoea. Mandariinin kuorta.
Maku. Aika kiva tämäkin mutta ei sumun veroinen. Pientä kuivattavaa hiivaisuutta, kuivattavaa katkeroa, havuisuutta, greippiä, mallasta, ylikypsää mandariinin kuorta, trooppista hedelmää.
Kohtuu tuhti runko tässäkin. Hyvin on makuja voltteihin nähden. Hyvää tekemistä on ehdottomasti. Paljon vahvempi kuin voltit antaa ymmärtää. Hiivaisuutta jää pois kun maku aukeaa. Ihan miellyttävä raikas katkero tässä. Kohtuu miellyttävä tasapaino mutta ei ihan Sumun veroinen minkä äsken join. Pieni tunkkainen twisti tässä kuitenkin on.

Riku K
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport30 days ago
4.4
Kyllä nyt joku sumu lomalla pitää saada. Riikan kentällä muuten yllättävän kova valikoima vielä kylmässä näitä Riikan panimoita. Tätäkään en ole ikinä kuullut. Näitä oli monessa kaupassa kentällä.
Parasta ennen 1.4.27.
Vaahto paksua, tyylikästä, pysyvää.
Väri on tumman keltainen ja ihan on kyllä samea.
Tuoksu on kuin appelsiini tuoremehu dänkillä. Persikka, aprikoosi, ananas, mango, sitrus. Hyvin trooppinen mehu.
Yllättävän tuhti runkoista kamaa kun voltteja 4.9. Ei uskoisi. Tuhti suutuntuma näin miedoksi. Pientä dänkkiä peräkärryä.
Löytyy appelsiini, mango, ananas, persikka, aprikoosi, pientä vaniljaa.
Tämähän on yllättävän kova ja hyvällä tasapainolla. Perhana, tähän on tuutattu humalaa. Lämmetessään kyllä aikamoista paksua nektaria. Pientä ylikypsyyttä. Tämä voisi ihan hyvin olla joku 6-7% olut. Niin tuhti runko ja maut. En odottanut tällaista.
Pääsi yllättämään. Pitää ostaa näitä mukaan kun tulee takaisin päin. Kovaa tekemistä. Tässä on runko samaan luokkaa kuin Tujun Vermontin Raveissa. Perhanan miellyttävä olut. Parhaita sessareita mitä juonut. Pisteet genren mukaan.
Jöysti
@ The Banshee2 months ago
3.1
Vähä laimee mut iha jees









