
IBU:43
Hops:Mosaic
Reviews
Eero
29 days ago
3.3

Riku K
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport30 days ago

3.7
Riikan kentältä tämäkin. Samaa panimoa mutta sessari IPA. Maistetaan onko sumun veroinen. Parasta ennen 11.1.27
Jaa, tämä onkin Mosse single hop. Veikkasin että Simcoee löytyy.
Paksu, pysyvä, tyylikäs on vaahto tässäkin.
Väri on aika perus pian värinen ja utuinen.
Tuoksu on maltainen ja hedelmäinen. Tölkistä pieni tunkkaisuus. Kiwi hedelmää, greippi, karambolaa, mallasta, saippuaa. Varmaan Simcoea. Mandariinin kuorta.
Maku. Aika kiva tämäkin mutta ei sumun veroinen. Pientä kuivattavaa hiivaisuutta, kuivattavaa katkeroa, havuisuutta, greippiä, mallasta, ylikypsää mandariinin kuorta, trooppista hedelmää.
Kohtuu tuhti runko tässäkin. Hyvin on makuja voltteihin nähden. Hyvää tekemistä on ehdottomasti. Paljon vahvempi kuin voltit antaa ymmärtää. Hiivaisuutta jää pois kun maku aukeaa. Ihan miellyttävä raikas katkero tässä. Kohtuu miellyttävä tasapaino mutta ei ihan Sumun veroinen minkä äsken join. Pieni tunkkainen twisti tässä kuitenkin on.

Eksu
2 months ago
3.3
Jöysti
@ Hat Brewery Taproom2 months ago

3.9
Tosi hyvä
Smurffi41
2 months ago
3.4
Jakob K
2 months ago
3.4

Jampe
4 months ago
3.2

Jussi Koo
@ ATÜ Dutyfree, Riga Airport8 months ago

3.7
Paluu arkeen ja kotimaahan onnistuu parhaiten saunassa. Juomana löylyissä tuliainen itseltäni itselleni..
Tää päätyi mukaan oikeastaan kahdesta syystä: uusi panimo itselleni, sekä mosaic humala ❤️
Suoraan barbaarimaisesti tölkistä: reilu sitruunainen ote valtaa suuni, mukana humalainen taustamaku. Oikein raikas ja kevyt sessari ipa. Mukana myös greippimäisyyttä sekä neulasia ja havuisuutta.
Kaiken kaikkiaan yksinkertainen ja toimiva tuotos, tätä kelpaa saunan hämärässä nauttia. Tätä olisi pitänyt ostaa enemmänkin kuin yksi tölppö.
D'Alba
9 months ago
3.5
Aromātisks, garšīgs IPA.
ggis
9 months ago
3.3