
142 ratings
Valamo Monastery Distillery
Finland
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Jari K
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus6 hours ago
3.3
Zuffelii

hermo_j
1 day ago
2.5
Aika vetinen ja mauton. Maku Brewingin panema.

Jussi Koo
@ K-Citymarket Jyväskylä Seppälä1 day ago
3.1
Hartaudella pantu, mistä se olut senkin tiesi.. kerro toki ensi viikon lottorivi.. nää introt..
Lasiin kaatuu kirkas, kullankeltainen olut. Tuoksussa on maltaisuutta ja makeutta. Vaahtoa syntyy ihan kevyt lautta.
Maussa maltaisuus korostuu reilusti, kiva humalaisuus säestää, viljamaisuutta, jännä rusinan vivahde, olkisuutta, ripaus sitrusta ja kuivahko vivahde. Niistä on tämä olut tehty.
Aika perus ruokajuomaolut, ei erotu haitakseen, ei edukseen.

Lexxxa
@ K-Citymarket Joensuu Keskusta3 days ago
3.4
On hyvänmakuinen lager , valamin luostarille plussaa.
Magistratus
@ Valamon Luostari6 days ago
3.6
Hartaudella pantu. Rakkaassa paikassa rakkaiden ihmisten kanssa pitkän työpäivän päätteeksi. Raikas lager.

Juski
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus9 days ago
3.6
Vaimo toi reissultaan tuliaisena.
Raikas, rapsakka ja maltainen.
Oikein kelpo lager 👌🏼🍻

Veli-Pekka M
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus11 days ago
4.5
Yllättävän appelsiininen lonkero. Tykkäsin.
aff3
1 month ago
2.6
Huh huh, aika vaahtokylpy. Mielenkiinto meni odotellessa. Tuoksu ei oikein houkuta. Roteva alemainen maku hunajaisella makeudella. Vähän ristiriitainen, joskus toiste voisi olla paremmat pisteet..

Heidi M
@ Messukeskus1 month ago
3.5
Hartaudella pantua olutta testissä🙏🏻
Perushyvä lager, ei valittamista!
Hieno etiketti kans, kyllä munkit osaa!!
Voin suositella viskejä ja viinejä myös, varsinki valkkari👌🏻







