
Reviews

Veli-Pekka M
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus11 days ago
4.5
Yllättävän appelsiininen lonkero. Tykkäsin.
Pentti
2 months ago
3.7

Tommi M
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio4 months ago

2.8
Normipäivän Jaffa.
Eetu T
6 months ago
3.0
Jani L
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus8 months ago

3.3
Vesa P
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus11 months ago
3.8

Juhki
@ Kallio11 months ago
2.0
Kelleryävä, samea, ei vaahtoa. Pehmeän appelsiininen, hento gin. Ihan jees

Arska
@ Valamon Luostari11 months ago

5.0
Voimakas appelsiinin maku tulee heti ensipuraisulla kielelle. Tämän jälkeen aavistus ginistä hälvähtää ennen jälkimakua. Ei pöllömpi kokemus lainkaan.
Mikkelsson
@ Valamon Luostari11 months ago
1.5

saunaukko
@ Valamon Luostari11 months ago

2.0
Limpparin makuinen, tosi mieto.