
49 ratings
Gröna linjens bryggeri
Sweden
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Äijänsuon oraakkeli
13 days ago
3.5
Mainiota perus-ipaa

Lucalja
@ Systembolaget T-Centralen Stockholm24 days ago
2.3
Keskaria snadisti huonompi.

Lagerlahna
@ Systembolaget T-Centralen Stockholm24 days ago
2.5
Vähän sitruunainen lageri, ihan ok

Lexxxa
@ Stockholm4 months ago
3.3
Nimensä mukainen vähän vahvempi ipa, hyvän makuinen on.

Lexxxa
@ Systembolaget Skeppsbron, Stockholm5 months ago
4.1
Oikein mainio ipa, ruotsin tuliaisia.

Lexxxa
@ Systembolaget Skeppsbron, Stockholm6 months ago
3.0
Maukas lager olut Tukholmasta.

Timo H
@ Koti7 months ago
4.2
Maukas. Hyvä ja halpa. Ruotsista.








