Gröna linjens bryggeri
48 ratings
Gröna linjens bryggeri
Sweden

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: Äijänsuon oraakkeli
Äijänsuon oraakkeli
3 days ago
3.5
Mainiota perus-ipaa

Post author: Lucalja
Lucalja
@ Systembolaget T-Centralen Stockholm
14 days ago
2.3
Keskaria snadisti huonompi.

Post author: Lagerlahna
Lagerlahna
@ Systembolaget T-Centralen Stockholm
14 days ago
2.5
Vähän sitruunainen lageri, ihan ok

Post author: Lexxxa
Lexxxa
@ Stockholm
3 months ago
3.3
Nimensä mukainen vähän vahvempi ipa, hyvän makuinen on.

Post author: Lexxxa
Lexxxa
@ Systembolaget Skeppsbron, Stockholm
5 months ago
4.1
Oikein mainio ipa, ruotsin tuliaisia.

Post author: Lexxxa
Lexxxa
@ Systembolaget Skeppsbron, Stockholm
6 months ago
3.0
Maukas lager olut Tukholmasta.

Post author: Timo H
Timo H
@ Koti
7 months ago
4.2
Maukas. Hyvä ja halpa. Ruotsista.