
Reviews

Äijänsuon oraakkeli
13 days ago
3.5
Mainiota perus-ipaa
Christoffer W
3 months ago
3.5

Lexxxa
@ Systembolaget Skeppsbron, Stockholm5 months ago

4.1
Oikein mainio ipa, ruotsin tuliaisia.

Timo H
@ Koti7 months ago

4.2
Maukas. Hyvä ja halpa. Ruotsista.

Peter Karlsson
8 months ago

2.6

Bonne1978
@ Systembolaget Folkungagatan 1011 year ago
4.0

BalleMeV
2 years ago

3.0
Den var fan från gröna! Ge mig allt ni har!
Claes L
@ Systembolaget Globen2 years ago
4.5
Smarrig Gullmars IPA. Klar favorit

Roosa H
@ Kollektivet2 years ago

3.5
Kovin maukas

MAJO1501
3 years ago
4.2
Såklart extrapoäng för bärs från Bajenland, Gröna linjen, så… helt förtjänt är kanske inte betyget. Men, hey, Forza Bajen, Forza Bärs