
2094 ratings
Grönbacka Panimo
Nurmijärvi, Finland
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews
MakeJ
@ K-market Röykkä17 days ago
3.0
Tumma samea olut vaalealla vaahdolla. Vahvahko oluinen tuoksu. Samoin maku, melko karvaskin, tuhtia tumman oluen tyyliä.
Joona M
@ K-Citymarket Järvenpää19 days ago
1.0
Väriltään tummahkon kellertävä ja varjoisa.
Kaataessa vaahtosi hieman sekakupla vaahtoa.
Tuoksultaan tunkkainen ja aika samallainen puistattava kuin se oltermanni olut.
Maultaan melko saman tyylinen kun olterman olut mutta leipäinen eikä hyökkää.
Jälkimaku on hiukan väkevä.
Melko pahaa olutta.
Älkää ostako jollette oo myrkyn fanei.
Näköjään tämä panimo ei osaa olutta tehä vaikka idea on hyvä.
Juo väkisin.
Sinänsä osuva nimi sillä myrkkyähän tämä on.
Joona M
@ K-Citymarket Järvenpää26 days ago
0.4
Ihan uusi panimo tuttavuus minulle vaikka on melkoisen läheltä.
Minulle tulee tästä pullosta mieleen Oltermanni.
Asiaan...
Väriltään tummahtavan keltainen ja ehkä auringonkukkaöljymäinen.
Teki kaataessa reippaan pienikuplaisen vaahtokamman.
Tuoksultaan mausteinen ja muistuttaa ehkä belgian alea tai brown alea.
Omaan nenään hiukan puistattava.
Maultaan vahvan mausteinen mistä en vaan kiinni saa.
Suutuntuma on kevyttä ja kitkerää.
Helposti juotava mutta vahvan makuista.
Jälkimakuun jää vahva kitkeryys seuraamaan pitkälle.
Pale alea tämä ei kyllä ole ja siitä saa kovan miinuksen.
En oikein osaa tälläsiä arvioida joten jätän sen muille maistajille.
Tämä sopii belgian ja brown alen juojille ja joita ei kitkeryys haittaa.
Omaan makuun ei jatkoon vaikka olihan tämä ihan kunnollinen olut.
Kai tää menee nyt Oltermanniburgereiden kaverina nytten tämän kerran.
Plussat alemaisista piirteistä.
MakeJ
@ K-market Röykkä26 days ago
3.0
Tummempi vaalea samea olut vaalealla vaahdolla. Melkein tuoksuton mutta makua löytyy mukavasti melko laajalla skaalalle. Jälkimakuun asti tasainen, osin karvaahkokin. Mutta hyvä juotava 🍻

Puuri S
1 month ago
3.3
Hyvä ipa. Hyvin mukava humalointi. Nasta. Spottaajana pitäis olla.
Janne G
@ K-market Röykkä1 month ago
2.8
Kohtuullisen hyvä olut! Meni tämäkin iltaa istuessa kaverin luona 🙃
Janne G
@ K-market Röykkä1 month ago
2.7
Aika perus pirtelö, ei tarjoa mitään uutta. 😶










