
Reviews
Joona M
@ K-Citymarket Järvenpää8 days ago

0.4
Ihan uusi panimo tuttavuus minulle vaikka on melkoisen läheltä.
Minulle tulee tästä pullosta mieleen Oltermanni.
Asiaan...
Väriltään tummahtavan keltainen ja ehkä auringonkukkaöljymäinen.
Teki kaataessa reippaan pienikuplaisen vaahtokamman.
Tuoksultaan mausteinen ja muistuttaa ehkä belgian alea tai brown alea.
Omaan nenään hiukan puistattava.
Maultaan vahvan mausteinen mistä en vaan kiinni saa.
Suutuntuma on kevyttä ja kitkerää.
Helposti juotava mutta vahvan makuista.
Jälkimakuun jää vahva kitkeryys seuraamaan pitkälle.
Pale alea tämä ei kyllä ole ja siitä saa kovan miinuksen.
En oikein osaa tälläsiä arvioida joten jätän sen muille maistajille.
Tämä sopii belgian ja brown alen juojille ja joita ei kitkeryys haittaa.
Omaan makuun ei jatkoon vaikka olihan tämä ihan kunnollinen olut.
Kai tää menee nyt Oltermanniburgereiden kaverina nytten tämän kerran.
Plussat alemaisista piirteistä.

Laars
@ K-Citymarket Imatra28 days ago
3.1
Karamellinen, mutta jotenkin ei kovin tasapainoinen. Jälkimaku hapan ja kuivahko. En tykännyt. Plussaa erikoisesta humalalajikkeesta.

Mikko M
1 month ago
2.6

Puuri S
1 month ago

3.6
Tosi kiva aika tumman ja paahteisen makuinen pale ale. Nasta.
Vili J
1 month ago
3.1

Discoerkki
@ K-Supermarket Westbest2 months ago

3.6
Sopivalla tavalla kuivan kitkerä pale ale. Ei mitään erikoista mutta puhdas maultaan.
Api
2 months ago
3.0

theLBB
@ K-Citymarket Järvenpää2 months ago
3.6

Viskisieppo
2 months ago

3.2
TimoJuhani
2 months ago
3.3