Kaskein Marja
62 ratings
Kaskein Marja
Luumäki, Finland

Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your brewery

Reviews

Post author: LANU
LANU
3 days ago
3.6
Juhannus simaa. Tuoksussa nousee esiin sitruunan kuorisuus, hunajaiset vivahteet ja hyppysellinen fariinisokeria. Perinteisen siman makuista raikkaalla sitrus twistillä. Makeutta löytyy reilusti, mutta tuo sitruunan hapokkuus pitää kokonaisuuden tasapainossa. Tosi hyvä tuo sitruuna tässä. Suutuntuma sokerinen, mutta raikas. Hyvä sima.

Post author: Esko N
Esko N
@ Prisma Rovaniemi
5 days ago
1.5
Juhannussimaa. Ostettu ennen vappua ja nyt korkattu. Tässä välissä Kaskein Marjakin tuomittu kartelli-ja rosvofirmaksi. Muhinta ja kypsyttely on ainakin laittanu hyvät paineet pulloon. Tuoksu simainen, maku myös. Vaikka sitruunaa onkin laitettu mukaan, lisää olis tarvittu, koska melko imelää tämä on. Hyvää juhannusta!

Post author: Esko N
Esko N
@ Prisma Rovaniemi
2 months ago
3.5
Marjanpunainen kupliva neste. Hento marjainen tuoksu. Hauskasti marjat toimivat makeassa simapohjassa. Onhan tämä makeudessaan lähellä limpparia mutta kyllähän simat ovat makeita. Ehkä hieman imelyyttä marjan hapokkuus taittaa.

Post author: Joona M
Joona M
@ K-Citymarket Kerava
2 months ago
4.8
Jälleen sima testiä. Väriltään kirkas ja vetisen oloinen sima. Voimakkaasti vaahtosi pienikuplaista vaahtoa. Tuoksultaan sitruunainen astianpesuaine. Maultaan melko suunmukainen ja aikalailla maistuu aidolle simalle. Hiukan vetisä. Kevyehköt hapot. On melkoisen makea mutta on tämä tosi hyvä jatkoon. Miinusta ainoastaan tuoksusta.

Post author: Ankels
Ankels
@ S-market Kuopio
2 months ago
4.9
Kysyttiin Henkkareita, niin laitetaan tänne. Tosi HYVÄÄ. Maistuu ihan äitin tekemältä miinus rakkaus. Eli ei voi äitiä voittaa. Jos äiti ei ole tekemässä, niin tää voi korvata. Siksi 4,9

Post author: V1lle
V1lle
@ S-market Mikkeli
2 months ago
4.0
Erinomainen sima, tulee mieleen lapsuuden kotitekoinen...

Post author: Jo Iso  P
Jo Iso P
@ S-market Isokyrö
2 months ago
3.0
Ihan simalta maistuu, vähän hapotonta mut menee tippaleivän kyljessä.

Post author: Japeinen
Japeinen
1 year ago
3.7
Muutama sima tullut maisteltua tässä lähiaikoina. Tämä on paras tähän asti. Tätä voi kutsua jo simaksi.

Post author: PaKe
PaKe
@ K-Citymarket Mikkeli
1 year ago
1.6
Aivan liian makeaa. Marjat kyllä maistuvat.