
62 ratings
Kaskein Marja
Luumäki, Finland
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

LANU
3 days ago
3.6
Juhannus simaa.
Tuoksussa nousee esiin sitruunan kuorisuus, hunajaiset vivahteet ja hyppysellinen fariinisokeria.
Perinteisen siman makuista raikkaalla sitrus twistillä.
Makeutta löytyy reilusti, mutta tuo sitruunan hapokkuus pitää kokonaisuuden tasapainossa.
Tosi hyvä tuo sitruuna tässä.
Suutuntuma sokerinen, mutta raikas.
Hyvä sima.

Esko N
@ Prisma Rovaniemi5 days ago
1.5
Juhannussimaa. Ostettu ennen vappua ja nyt korkattu. Tässä välissä Kaskein Marjakin tuomittu kartelli-ja rosvofirmaksi. Muhinta ja kypsyttely on ainakin laittanu hyvät paineet pulloon. Tuoksu simainen, maku myös. Vaikka sitruunaa onkin laitettu mukaan, lisää olis tarvittu, koska melko imelää tämä on. Hyvää juhannusta!

Esko N
@ Prisma Rovaniemi2 months ago
3.5
Marjanpunainen kupliva neste. Hento marjainen tuoksu. Hauskasti marjat toimivat makeassa simapohjassa. Onhan tämä makeudessaan lähellä limpparia mutta kyllähän simat ovat makeita. Ehkä hieman imelyyttä marjan hapokkuus taittaa.
Joona M
@ K-Citymarket Kerava2 months ago
4.8
Jälleen sima testiä.
Väriltään kirkas ja vetisen oloinen sima.
Voimakkaasti vaahtosi pienikuplaista vaahtoa.
Tuoksultaan sitruunainen astianpesuaine.
Maultaan melko suunmukainen ja aikalailla maistuu aidolle simalle.
Hiukan vetisä.
Kevyehköt hapot.
On melkoisen makea mutta on tämä tosi hyvä jatkoon.
Miinusta ainoastaan tuoksusta.

Ankels
@ S-market Kuopio2 months ago
4.9
Kysyttiin Henkkareita, niin laitetaan tänne. Tosi HYVÄÄ. Maistuu ihan äitin tekemältä miinus rakkaus. Eli ei voi äitiä voittaa. Jos äiti ei ole tekemässä, niin tää voi korvata. Siksi 4,9

V1lle
@ S-market Mikkeli2 months ago
4.0
Erinomainen sima, tulee mieleen lapsuuden kotitekoinen...

Jo Iso P
@ S-market Isokyrö2 months ago
3.0
Ihan simalta maistuu, vähän hapotonta mut menee tippaleivän kyljessä.

Japeinen
1 year ago
3.7
Muutama sima tullut maisteltua tässä lähiaikoina. Tämä on paras tähän asti. Tätä voi kutsua jo simaksi.

PaKe
@ K-Citymarket Mikkeli1 year ago
1.6
Aivan liian makeaa. Marjat kyllä maistuvat.










