
Reviews

Esko N
@ Prisma Rovaniemi5 days ago

1.5
Juhannussimaa. Ostettu ennen vappua ja nyt korkattu. Tässä välissä Kaskein Marjakin tuomittu kartelli-ja rosvofirmaksi. Muhinta ja kypsyttely on ainakin laittanu hyvät paineet pulloon. Tuoksu simainen, maku myös. Vaikka sitruunaa onkin laitettu mukaan, lisää olis tarvittu, koska melko imelää tämä on. Hyvää juhannusta!

Keijo666
4 years ago
3.5

Holger Nilsson
@ Prisma Hämeenlinna4 years ago

4.0
Tästä ei sima enää parane. Ihan kun olis itse tehnyt.

Visa M
@ Prisma Kotiranta Vaasa4 years ago
3.5
Ihan ok sima

Theukka
@ Prisma Itäharju4 years ago

3.7
Eiliseltä. Hyvää perussimaa.