
3335 ratings
Brauhaus Bevog
Austria
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood12 days ago
4.5
Tuoksusta ja mausta päätellen wiskitynnyrissä kypsytetty😂
Lisätyn vaniljan takia en halua arvailla Bourbonin suuntaan, koska hento Islay on myös vahva mielikuva. Aavistus jonkinlaista savua on kuitenkin mukana.
Vanilja ja suklaa löytyvät maustakin, eivät liian hallitsevina. Parhaiten tulevat esiin tynnyröinti, paahteinen mallas ja makeus.

Riku K
13 days ago
4.1
Slovenian oma tuontia. Panimo on Itävallassa ihan Slovenian rajalla. Parasta ennen 14.3.27. Olut on julkaistu 15.5.26. kuukauden vanhaa siis.
Vaahto on äärimmäisen paksua ja pysyvää. Yksi parhaista.
No mutta, tässähän on oikeasti todella kova ulkoasu. Väri on harmaan keltainen ja mukavan samea.
Tuoksu on dänkki. Tupakkaa, sitrushedelmien kuorta, ananas murskaa kirpeänä, eucalyptus. Ja lasista tuoksut intensiivinen sitrus, mango. Erittäin miellyttävä ja raikkaan puhdas. Lupaa kovaa.
Maku, no joo. Ei tämä huono ole. Maut, mallas maistuu, kermaisuutta, maanläheistä makua, dänkkiä tupakan lehteä, kuivaa persikkaa, sitrushedelmiä kirjo, mango, kirpeä ananas. Maku on mukavan kuiva pienellä greipin peräkärryllä. Kohtuu kiva runko. Lämmetessään hop burnia vähän ja greippiä paljon. Vaniljaa.
Tämä on kovempi mitä odotin. Ei silti täydellisessä tasapainossa ole maut. Pieni mineraalinen sivumaku lopussa vaivaa. Kaiken kaikkiaan hyvää tekemistä silti. Vehnä ja kaura runko maistuu kyllä paljon. Hyvä sumukalja. Humalaa tuutattu kivasti. Ei olla säästelty. Hyvää yrittämistä. Hyvää potentiaalia on.










